Mijn Favorieten Youtubers + Mededeling

Zoals jullie aan de titel al hadden kunnen zien heb ik vandaag een artikel over mijn favorieten Youtubers. Maar ik heb ook een mededeling en daar ga ik even meteen mee beginnen.

Zoals je misschien al wel had gezien is dit de eerste post op bigbeautydreams. Hiervoor heb ik een blog gehad genaamd budgetbeautylife. Hier had ik al meer dan 1000 weergaven op en al meer dan 600 unieke bezoekers. Daar was ik ontzettend trots op. Maar gisteren (Wanneer ik dit schrijf is het net gebeurd) liep mijn computer vast toen ik bezig was met mijn blog. Uiteindelijk is mijn computer helemaal uitgegaan en toen ik hem weer aan deed was ALLES van mijn blog gewoon weg. Niet alleen alle artikels (waren er inmiddels bijna 60), de layout en geplande artikels, maar mijn hele site. Gewoon weg! Mijn foto’s heb ik inmiddels al niet meer op mijn laptop staan. Dus ga ik van de afgelopen artikelen weer opnieuw foto’s maken en deze artikelen opnieuw schrijven. Deze zal ik dan ook achter elkaar online gaan zetten. Vanaf volgende week zal ik weer gewoon mijn normale uploadschema bij gaan houden. Dus elke maandag, woensdag en vrijdag. Maar genoeg gezeurd over het dramatische afgelopen uur waarin ik mijn laptop wel op de grond kon smijten (natuurlijk niet gedaan :p), laten we maar snel beginnen met mijn favorieten Youtubers.

1. Beautygloss & Vloggloss
maxresdefault.jpg
Mascha van Beautygloss en Vloggloss volg ik al een hele tijd. Ik heb op mijn vorige blog een artikel geschreven over mijn favoriete bloggers. En daar kwam Mascha ook al in voor. Maar dat is omdat ik haar video’s en artikels echt heel leuk vind. Ze worden echt nooit saai.

2. Furtjuh
furtjuh.png
Ik kijk niet veel naar video’s van ‘grappige’ youtubers. Vaak vind ik ze te nep overkomen. Maar Rutger komt absoluut niet fake over. Hij is serieus echt heel grappig. Elke donderdag zit om half 4 weer achter mijn laptop. En er moet heel wat aan de hand zijn als er geen video online komt. Ook al gaat er een filmstunt helemaal mis, er staat een video online.

3. Zomaer
zomaer-groep-koch-productions.jpg
Zomaer volg ik al sinds hun auditie bij Holland’s Got Talent. Misschien niet via Youtube, maar al wel via social media. Vanaf hun Boyband Bucketlist bij Xite ben ik ze gaan volgen via Youtube. Voor degene die de Boyband Bucketlist gemist hebben, zeker even gaan kijken. Van verkleed als vrouwen Wanna be zingen tot een schijterige Thomas op de Euromast. 😛 Dus echt even gaan kijken.

4. Foodgloss
foodgloss
Zoals ik ook al eens op mijn vorige blog heb gezegd in de 25 food vragen tag, ik lees eigenlijk nooit recepten maar ik haal ze bijna altijd bij het kanaal Foodgloss weg. Altijd leuke en originele recepten!

5. Aimée van der Pijl
maxresdefault (1)
De eerste video die ik van Aimée zag was een Action shoplog. Gelijk al een hele leuke video. Ik kwam steeds vaker terug op haar kanaal. En uiteindelijk abonneerde ik. En nog steeds zijn haar video’s elke keer weer leuk. Dussss, als je nog niet geabonneerd bent, zeker even doen!

One thought on “Mijn Favorieten Youtubers + Mededeling

Leave a Reply

