Review|Death By Chocolate Oogschaduw Palette

Omdat ik het vorige oogschaduw palette (I heart chocolate) zo goed vond heb ik de 2 andere paletten die Kruidvat verkocht ook gelijk gehaald. Nu review ik Death By Chocolate.

SAM_0062.JPG
In dit palette zitten 16 kleuren. Daarvan zijn er 6 kleuren matt en 10 kleuren shiny.
In dit palette zitten vooral nude kleuren. Ideaal voor iemand die dagelijks nude tinten gebruikt.

SAM_0063.JPG
White Light – Don’t Let Go – Break Me Up – Consume Mw – All Is Lost
Lick Me – Fool’s Gold – One More Bar – Devour Me – Tear The Wrapper – Love You To Death
Pray For Me – Dipped – Tease Me – Set Me Free – Bring Down Angels

SAM_0064.JPG
SAM_0065.JPGSAM_0066.JPG
De swatches

Weer is het pigment onwijs goed. Ik ben heel enthousiast over deze paletten. De eerste kleur is de enige die wat minder is. Ik ga zeker nog de andere 3 paletten kopen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het palette is te koop bij Kruidvat voor €7,99
Of online via www.makeupmushaves.nl voor €9,99

 

2 thoughts on “Review|Death By Chocolate Oogschaduw Palette

Leave a Reply

