Review|Essence XXL longlasting Lipgloss|17 Hot brownie

Vandaag heb ik een review van iets waar ik zelf niet zo super enthousiast van word… Lipgloss. Ik ben meer fan van lipsticks. Ik vind lipgloss te plakkerig en het gaat te snel van je lippen af. Maar toen ik deze kleur zag wilde ik het toch weer proberen.

SAM_0098.JPG
17 Hot Brownie is een donkerrode matte kleur. Als ik rode lipproducten draag zijn ze altijd donkerrood. Dus ik was wel benieuwd naar deze.

SAM_0090.jpg SAM_0100.JPG
De swatches

De kleur is heel goed gepigmenteerd. En hij heeft een geur die ik niet helemaal kan plaatsen. In ieder geval is het een zoetige geur die mij een beetje aan jelly beans moet denken. Jammer genoeg blijft de lipgloss niet super lang op je lippen zitten. Maar hij is niet plakkerig.

De lipgloss is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor maar €2,39

2 thoughts on “Review|Essence XXL longlasting Lipgloss|17 Hot brownie

Leave a Reply

