Review|Hema Soft Matt Lipbalm 06

Vandaag review ik voor jullie de Soft Matt Lipbalm van Hema in de kleur 06.
Ik had al vaker gehoord over deze lipbalms. Ik had ook al een aantal reviews gelezen. Uiteindelijk heb ik deze kleur gekocht.

SAM_0092.JPG
06 is een fel roze kleur. Leuk voor in de zomer. Aan de achterkant van de lipbalm kan je draaien. Zo komt de lipbalm naar boven.

SAM_0089.jpg SAM_0097.JPG
De swatches

Wauw! Wat is de kleur mooi. En ook super goed gepigmenteerd. Ik ben nu al helemaal weg op deze kleur. Zeker een aanrader om te kopen!

SAM_0094.png

De Soft Matt Lipbalm is te koop bij Hema voor maar €4

One thought on “Review|Hema Soft Matt Lipbalm 06

Leave a Reply

