Review|I Heart Chocolate Oogschaduw Palette

Zoals ik al in het vorige artikel verteld had zou ik van een aantal eerder geposte artikelen opnieuw een artikel maken en op deze blog online zetten. Als je het vorige artikel niet gelezen hebt, zal ik die wel even lezen. In het eerste stukje daarvan leg ik uit wat er gebeurd is.

SAM_0052.JPG
Ik heb een review voor jullie van het ‘I Heart Chocolate’ oogschaduw palette. Deze kwam ik tegen bij Kruidvat. Ik heb er nog 2 gekocht en die zullen dus ook zo online komen. Ik stond al een tijdje te twijfelen om deze oogshaduw paletten te kopen. Maar dat heb ik steeds niet gedaan. De kwaliteit zou vast niet zo goed zijn dacht ik. Maar uiteindelijk heb ik ze maar meegenomen.

SAM_0056.JPG
In dit oogschaduw palette zitten 6 matte kleuren en 10 shiny kleuren.

SAM_0057.JPG
SAM_0058.JPGSAMSUNG CAMERA PICTURES
De swatches

Het pigment is super! De kleuren zijn onwijs mooi. Ik heb absoluut geen spijt van het kopen van dit palette. Dit was zeker het geld waard.

SAM_0055.JPG

Het oogscahduw palette is te koop bij Kruidvat voor €7,99
Of online via makeupmusthaves.nl voor €9,99

2 thoughts on “Review|I Heart Chocolate Oogschaduw Palette

Leave a Reply

