Review|Salted Caramel Oogschaduw Palette

En dan nu een review van het laatste oogschaduw palette die ik heb van deze lijn. Maar ook gelijk de mooiste. Salted Caramel!

SAM_0042.JPG
Deze heb ik samen gekocht met Death By Chocolate nadat ik zo enthousiast was geworden van I Heart Makeup. De 3 andere ga ik ook nog zeker kopen!

SAM_0046.JPG
Delicious – Tempt – Heavenly – Drizzle – Enjoy
Choc – Cake – Perfect – Crunch – Sweet – Fudge
Salted – Candy – Caramel – Spoon – Yum!

Net zoals bij de 2 andere paletten zitten hier ook weer matte kleuren in. Dit keer zijn het 7 matte kleuren. Delicious, Tempt, Heavenly, Drizzle, Perfect,Sweet en Candy zijn de matte kleuren.

SAM_0049.JPGSAM_0050.JPGSAM_0051.JPG
De swatches

En alweer zijn de swatches onwijs goed. Zoals ik al zei is dit tot nu toe het mooiste palette is dat ik heb van de chocolate paletten van I Heart Makeup. Ik ben nu heel benieuwd naar de 3 andere die ik nog niet heb.

SAM_0045.JPG

Het Salted Caramel palette is te koop bij Kruidvat voor €7,99
Of online via www.makeupmusthaves.nl voor €9,99

One thought on “Review|Salted Caramel Oogschaduw Palette

Leave a Reply

