Organizing My Whole Makeup Stash

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn makeup stash. Via Instagram had ik gevraagd of jullie het leuk zouden vinden om een artikel te lezen over mijn makeup stash en over hoe ik het ga indelen. Daar werd enthousiast op gereageerd dus hierbij mijn makeup stash.

SAM_0110.JPG
Ik ben naar de Ikea geweest. Daar heb ik deze lade indelers gekocht. Dit zijn de Anthonius bakken. Ze zijn €1,49 per stuk. Hier van passen er precies 2 naast elkaar in mijn la.

SAM_0108.JPG
Dit is mijn kast waar ik altijd mijn makeup heb staan. Ik heb hem helemaal leeg gemaakt en schoon gemaakt. Eerder had ik van die kleine ladekastjes die je op je bureau kunt zetten voor mijn makeup. Die stonden boven op de kast. En ik had allemaal losse makeuphouders. Dit zag er erg rommelig uit. En aangezien in september eindelijk mijn kamer word geverfd dacht ik, laat ik dit dan maar eens een stuk netter gaan maken.

SAM_0131.JPG
In de eerste bak gaat onder andere mijn foundation. Ik heb in totaal 8 foundations. Naast mijn foundations ligt nog een primer van Essence. Op volgorde van links naar rechts: Catrice nude illusion – Catrice even skin tone – Essence All about matt – Nyc BB Crème – Essence all in one CC Cream – Nyc Natural matte – Essence All about matt primer – Essence mousse foundation.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ook gaan in deze bak mijn concealers. Ik heb 3 concealers van de All about matt line van Essence. Deze zijn echt een aanrader. Ze dekken goed en gaan super lang mee. Daarnaast ligt de liquid camouflage concealer van Catrice. Daarnaast een concealerstick van Bourjois Paris. Daarnaast nog een concealerstick van Essence. En onder die concealers ligt een concealer palette van Essence.

SAM_0135.JPG
Dan heb ik ook deze bronzers en highlighter in deze bak. De Sun Club brozing powder, soo glow highlighter, Sun Club shimmering bronzing powder en daaronder het gorgeous face palette. Daarin zit een bronzer, blush en highlighter. Alle 4 de producten zijn van Essence.

SAM_0136.JPG
In het zlefde vakje als de bronzers en highlighter liggen ook mijn blushes. De Arriba blush van Essence, Een roze blush van Oriflame en de Mosaic blush van Essence.

SAM_0137.JPG
Dan liggen ook mijn oogschaduw paletten en mijn losse oogschaduws in deze bak. Deze 3 paletten liggen in een apart vakje. Van deze 3 paletten heb ik ook al reviews geschreven die kan je hierhier en hier vinden.

SAM_0138.JPG
SAM_0139.JPG
Dan mijn andere oogschaduw paletten en losse oogschaduws. ik heb voornamelijk oogschaduw van Essence, maar er liggen er ook een paar tussen van de Action en catrice.

SAM_0149.JPG
Dat was de eerste bak. Zo heb ik hem ingedeeld. Links boven: Chocolate paletten, links onder: Concealer, Midden boven: Bronzer, blush, highlighter, Midden onder: Oogschaduw, rechts: Foundation.

SAM_0134.JPG
Dan de 2e bak. Hier in heb ik mijn gezichtpoeders liggen. Alle 3 van Essence.

SAM_0140.JPG
Dan heb ik een vakje met allemaal random spullen die te klein waren en waar ik niet genoeg van had om ze in een apart vakje te leggen. Mijn wenkbrauwpoeder, wenkbrauwpotlood, 2 oogschaduwprimers en een wimperkruller.

SAM_0141.JPG
Dan heb ik deze bak ook al mijn lipsticks, lipliners en lipgloss liggen. Als je benieuwd ben naar mijn hele lipstick stash klik dan hier.

SAM_0142.JPG
Dan in een ander vakje heb ik al mijn oogpotloden en eyeliners liggen. De meeste gebruik ik niet eens meer. Maar het is altijd handig om te hebben. Je zult net zien wanneer je er 1 hebt weggegooid dat je die later nodig had.

SAM_0143.JPG
Dan mijn mascara’s. Ik heb er 11. Op dit moment heb ik 2 favorieten die ik elke dag gebruik. Dat is vanaf links de 1e en de 3e. De merken op volgorde van links naar rechts: Essence, P2, P2, Rimmel, RL de young, Essence, RL de young, Max&More, Essence, Essence en Essence.

SAM_0150.JPG
Dat was alweer de 2e bak. Links boven: poeders, links onder: random spullen, midden boven: mascara, midden onder: lipstick, rechts: oogpotlood/eyeliner.

SAM_0144.JPG
En zo ziet de kast er uiteindelijk uit.

SAM_0145.JPG
Aan de rechterkant heb ik in een lipstickhouder mijn favoriete lipsticks neergezet. Elke dag gebruik ik wel 1 van deze. Dus zo kan ik ze makkelijker pakken. Daarachter een klein bloemetje. En ernaast een klein spiegeltje.

SAM_0146.JPG
En aan de linkerkant heb ik een grotere spiegel. Die gebruik ik elke dag voor mijn makeup. En daarnaast in een Blond Amsterdam mok mijn kwasten.

SAM_0148.JPG
Dit was dan mijn hele makeup stash. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! X

 

 

One thought on “Organizing My Whole Makeup Stash

Leave a Reply

