Review|Essence Longlasting Lipstick 04 On The Catwalk!

Vandaag heb ik een review voor jullie van een nieuwe favoriete lipstick van mij. De longlasting lipstick in de kleur 04 On the catwalk van Essence.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
04 On The Catwalk is een donkerrode kleur. Deze zit al een tijdje in het assortiment van Essence. Maar ik twijfelde of ik hem wel moest kopen. Ik draag namelijk bijna nooit rode lipstick.

SAM_0156.JPG SAM_0161.JPG
De swatches

De kleur vind ik echt ontzettend mooi. Hij glimt wel heel erg. Maar even met een tissue er tegen aan drukken en je lippen zijn bijna matt. Hij blijft niet super lang zitten. na 1,5 uur is hij al wel bijna verdwenen. En na het eten en drinken eigenlijk meteen al.

SAM_0160.JPG

De lipstick is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor maar €2,39

2 thoughts on “Review|Essence Longlasting Lipstick 04 On The Catwalk!

Leave a Reply

