Mijn Favoriete Series

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn favoriete series. Ik kijk regelmatig series. Ik ben wel heel slecht in het helemaal afkijken van series.. oeps:) Maar ik heb genoeg series die ik wel gewoon leuk vind om te kijken. Dus laten we snel verder gaan naar mijn top 5 van series.

1. Gtst. (Goede Tijden Slechte Tijden)
afa2b9c4-752f-402a-a41c-dd0e7e2049a0.jpg
Deze serie volg ik al een aantal jaar. Er zijn mensen die niet begrijpen waarom andere mensen gtst leuk vinden. Maar ik snap juist weer niet waarom mensen het niet leuk vinden. Natuurlijk zitten er wel een afleveringen tussen die wat minder zijn. Of een cliffhanger die eigenlijk helemaal niet spannend is. Maar toch blijft het leuk om elke werkdag weer te kijken.

2. Lost
netflix-serie-lost
Op dit moment kijk ik Lost. Ik denk dat Lost de eerste serie is die ik helemaal af ga kijken. Hij wordt gewoon maar niet saai. Niet dat dat erg is natuurlijk. :p Lost gaat over een groep mensen die een vliegtuigcrash hebben overleefd en vast zitten op een eiland. Ik ben nu bij seizoen 2. Er zijn in totaal 6 seizoenen. Lost is zeker een aanrader om te kijken.

3. Under The Dome
Under_the_Dome_intertitle.jpg
Van Under The Dome zijn tot nu toe 3 seizoenen. Die heb ik alle 3 gezien. Ze werden uitgezonden op SBS6. Under The Dome gaat over een stad waar op een dag een grote koepel over heen komt. Helemaal uit het niets. De koepel is maar niet kapot te krijgen. Alle mensen die in Chester’s Mill waren zitten nu vast onder de koepel. En kunnen er niet meer uit. Langzaam raakt alles om te overleven op….

4. The Blacklist
NBC-The-Blacklist-S3-MDOT
Van The Blacklist zijn 3 seizoenen. Net zoals Unthe The Dome zijn hierbij ook alle 3 seizoenen op Nederlandse televisie uitgezonden. De eerste 2 seizoenen op RTL4 en de laatste op RTL5. Het is een beetje moeilijk uit te leggen waar The Blacklist over gaat. Je kan het beste maar de trailer ervan kijken.

5. The Walking Dead240942.jpg
The Walking Dead is zo’n serie die ik niet helemaal heb afgekeken. Ik ben tot eind seizoen2 – begin seizoen 3 gekomen. Het eerste seizoen was wel leuk. Maar het werd al snel het zelfde. Elke keer moesten ze ergens anders heen en elke keer kwamen er weer zombies. Hij is wel leuk, ik heb saaiere series gezien.

Leave a Reply

