Review|Essence All About Matt Foundation

Vandaag heb ik een review voor jullie van de All About Matt foundation van Essence.
Deze foundation heb ik eerder gehad. Dat was in de kleur 010. Dat was destijds de lichtste kleur die ze hadden van deze lijn.  Toen ik laatst in de Kruidvat liep zag ik dat ze een kleur hebben toegevoegd aan deze lijn. 05. Dus ik dacht waarom zou ik hem niet meenemen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
De foundation heeft een tube als verpakking. Ik ben meer fan van die glazen flesjes. Die vind ik wat hygiënischer werken.

SAM_0213.JPG SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Zonder foundation          Met foundation                Met poeder, blush ect.

De foundation dekt op zich wel goed, maar ik vind hem niet heel fijn uit te smeren op mijn gezicht. Hij voelt al snel een beetje droog aan. Voor de rest is de kleur wel goed als je een hele lichte huid hebt.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De foundation is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,59

 

 

 

Leave a Reply

