Review|Essence Lights Of Orient Bronzer (Limited Edition)

Vandaag heb ik een review voor jullie van een bronzer van Essence. Ik had laatst gezien dat Essence weer een nieuwe limited edition zou hebben. Light Of Orient. Dus ik dacht ik loop even langs de Kruidvat om te kijken of ik geluk heb en nog iets moois kan vinden. Bijna te laat. Want het schap van de Limited Edition was bijna helemaal leeg. Maar gelukkig lag deze hele mooie bronzer er nog.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
De bronzer heeft een leuk patroontje. En het lijkt wel alsof er in het midden een soort van highlighter zit. Hij glimt namelijk wel een beetje maar voor mij is het als highlighter toch iets te donker.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Swatches

De swatches zien er erg mooi uit. Links: Bronzer, Midden: Highlighter, Achter: Mix van brozer en highlighter.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Je ziet de bronzer niet super duidelijk op de foto. Maar in het echt zie je hem wel zitten. Het is een hele mooie warme bronzer. Zeker een aanrader om te kopen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De Lights Of Orient bronzer is tijdelijk te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,39

Leave a Reply

