Review|Sally Hansen Pretty Piggy & Catrice Crushed Crystals 06 Call Me Princess

Vandaag een ander soort review voor jullie dan ik normaal schrijf. Ik ga 2 nagellakjes reviewen. Wel van 2 verschillende merken, maar ik vind deze 2 super mooi bij elkaar passen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ik review vandaag Pretty Piggy van Sally Hansen en 06 Call Me Princess van de Crushed Crystals van Catrice. De miracle gel van Sally Hansen vind ik erg goede nagellak. Ik heb nog 3 andere. Ze blijven erg lang zitten.

Sally Hansen – Pretty Piggy
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Echt een hele mooie kleur. Ik draag deze best wel vaak. Een roze/koraal kleur. Hele mooie kleur als nagellak.

Catrice – Crushed Crystals – 06 Call Me Princess
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Over Pretty Piggy van Sally Hansen heb ik deze lak van Catrice aangebracht. Dit is een goudkleurige glitter lak. Echt een super mooie combi. Na 2 dagen begon de nagellak al wel weer een beetje af te bladeren. Maar het viel mee.

Sally Hansen Miracle Gel is te koop bij o.a. Kruidvat voor €11,99
Catrice Crushed Crystals is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,39

One thought on “Review|Sally Hansen Pretty Piggy & Catrice Crushed Crystals 06 Call Me Princess

Leave a Reply

