Mijn Parfum Stash

Vandaag laat ik jullie mijn parfum stash zien. Dit wilde ik al heel lang doen, maar ik had eigenlijk nooit zin om al mijn parfum van die plank af te halen en een voor een te fotograferen. Tot vorige zomer had ik nog niet super veel parfum. Mijn droom was net zo veel parfum te hebben als Mascha van Beautygloss had in haar oude huis. Ze heeft namelijk toen ze ging opruimen met de verhuizing heel wat weg gedaan. Dus heb ik vorige zomer in Duitsland heel wat parfum gekocht. Dus nu is het eindelijk tijd voor een parfum stash.

Essence – Wow Eau de Toilette
SAM_0174.JPG
Deze geur heb ik vorige zomer in Duitsland gekocht. Hij ruikt echt heerlijk. Deze parfum heeft een beetje een fruitige geur. Hij doet me heel erg denken aan het strand en de zee. En als ik kijk op de site van Essence klopt dat ook wel. Want de hardnoot is een combinatie van bergamot, watermeloen, citroen en cranberry.

Essence – Luck Eau de Toilette
SAM_0175.JPGDeze heb ik tegelijk gekocht met de vorige. Deze parfum heeft een erg bloemige geur. Hij doet denken aan de natuur. Ik ruik bloemen maar ook zeker heel licht wat fruit. Echt een hele goede combinatie.

Yoppy – Flower Glam
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Flower Glam heeft een hele sterke bloemige geur. Hier moet je echt van houden. Ik zal er ook niet te veel van opspuiten. Ik gebruik deze niet super vaak. Maar ik vond het wel een te lekkere geur om te laten liggen.

Real time – Wonderful Woman
SAM_0177.JPG
Dit is ook weer een hele sterke parfum waar je van moet houden. Hij rukt een beetje naar citrusvruchten. Wel een hele lekkere geur. En ik vind de verpakking ook erg mooi. Simpel maar mooi.

Dorall Collection – Wild Life
SAM_0178.JPG
Wild Life is een fruitige geur. Als ik hem opspuit ruik ik eigenlijk meteen al iets van appel en citroen. Een hele lekkere geur dus. De verpakking vind ik wel erg gaaf. Panterprint over het hele flesje.

Dorall Collection – Love Today
SAM_0179.JPG
Love Today is een zoetige, bloemige geur. Het heeft een beetje de geur van bessen en peren. Op zich wel een goede combi. En de dop doet me denken aan een aantal parfums van Marc Jacobs. Die hebben ook een bloem als dop.

Dorall Collection – Queens Tiara
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Queens Tiara is een parfum met een geur die lijkt op iets van sinaasappel/mandarijn. Een hele lekkere frisse geur dus. Dit is momenteel mijn favoriete parfum.

Lola Color – Forbidden Love
SAM_0180.JPG
Wauw! Wat heeft deze parfum een mooie verpakking. Forbidden Love van Lola Color heeft een vanille geur. Ik denk dan vanille wel zo’n beetje mijn favoriete geur is. Deze heb ik gekregen. Maar volgens mij is deze te koop bij Action.

Katy Perry – Killer Queen
SAM_0181.JPG
En dan mijn mooiste parfum. Killer Queen van Katy Perry. Deze was normaal meer dan 50 euro maar bij Trekpleister was hij afgeprijsd daar 15 euro! Killer Queen is een hele kruidige geur. Daar moet je van houden. Er zitten onder andere bessen in.

Adidas – Fruity Rhythm Body Fragrance
SAM_0182.JPG
Fruity Rhythm is een frisse geur. Een beetje fruitig maar hij doet me ook heel erg denken aan de natuur. Dit vind ik persoonlijk een erg fijne geur voor in de zomer.

Coscentra – Tropical Breeze
SAM_0183.JPG
Tropical Breeze heeft een hele sterke geur. Hij is ruikt een beetje fruitig. Hij is erg sterk maar toch ook een beetje fris.

Real Time – Castanova
SAM_0184.JPG
Castanova heeft een lekkere bloemige geur. Dit parfum is daarom ook geschikt voor elke dag. Hij is niet mega sterk van geur. Gewoon een lekker alledaagse geur.

Salvatore Ferragamo – Emozione
SAMSUNG CAMERA PICTURES
De parfums die nu komen zijn allemaal kleine testers. Emozione is een zachte bloemige geur. Ik vind hem echt heel lekker ruiken. De topnoten en midden geurnoten zijn ook voornamelijk bloemen.

Mont Blanc Emblem – Lady
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Lady ruikt een beetje kruidig, maar wel erg lekker. Op de verpakking waar de tester in zat staat de verpakking van de ‘originele’. Wat is die verpakking mooi! Dit is zeker een aanrader om te kopen.

Dahlia Divin – Givenchy
SAM_0188.JPG
Givenchy heeft een lichte bloemige maar ook kruidige geur. Wel lekker. Maar zelf zou ik hem niet zo snel kopen.

Hermes Paris – Eau Des Merveilles
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Dit is een hele frisse geur. Heel lekker. Hij is een beetje fruitig. Hij ruikt een beetje naar sinaasappel en citroen.

SAM_0190.JPG
Dan heb ik deze 3 parfums nog. Maar die zitten in zakjes. Dus die ga ik nu niet openmaken om even te ruiken wat de geur is. Dat vind ik zonde.

Dit waren mijn 19 parfums. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! X

 

Leave a Reply

