25 Food Vragen Tag

Vandaag weer even iets anders dan een review. Ik was op internet opzoek naar leuke tags. En toen kwam ik deze tegen. 25 Food vragen tag. Laten we beginnen…..

  1. Wat is je favoriete ontbijt?
    Meestal eet ik gewoon brood als ontbijt. Wat ik er op doe verschilt altijd. Maar als ik iets moet kiezen als favoriete ontbijt dan zijn het croissants.
  2. Hoe drink je je koffie?
    Dat ligt eraan wat voor koffie ik neem. In een cappuccino doe ik alleen wat suiker. En in gewone koffie doe ik melk en suiker.
  3. Wat zit er op je favoriete broodje?
    Mijn favoriete broodje haal ik bij Subway! De Spicy Italian op wit brood. Zo lekker. Hier zit salami, peperoni en kaas op . Verder kan je het zelf aanvullen met groente. Ik heb altijd alle groente erop behalve de olijven en augurken.

tumblr_static_tumblr_static_8xe4ow1qhjoc8c040cwckg8w4_640

  1. Soep of salade?
    Sowieso soep. Ik vind bijna elke soort soep wel lekker. Mijn favoriete soep is de Chinese tomatensoep. Vooral die bij een Chinees restaurant.
  2. Wat is je favoriete kookboek?
    Ik lees niet echt kookboeken. Ik kijk altijd online. Vaak kijk ik dan op het youtubekanaal van Foodgloss of ik kijk op de site van Albert Heijn
  3. Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
    Nooit meer zoet. Ik zou heel snel klaar zijn met het eten van alleen maar zoet eten. En hartig eten is ook een stuk gezonder.

642x361-The_5_Best_Watermelon_Seed_Benefits

  1. Wel keuken (land) is je favoriet?
    Italië! Niet alleen om de pizza, maar pasta vind ik ook echt heel lekker. Ik eet bijna alle soorten pasta. Alleen degene met vis erin  niet.
  2. Wat is je favo foodfilm?
    Ik zou het niet weten. Ik heb volgens mij tot nu toe geen films gekeken waar het vooral ging om eten.
  3. Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
    Cheesecake! Ik eet er zo een hele taart van op.

tumblr_mn4826sThZ1rx0bbco1_500

  1. Wat is je grootse inspiratiebron?
    Internet. Ik haal daar al mijn recepten vandaan.
  2. Thuis koken of uit eten gaan?
    Thuis koken. Veel goedkoper en je kan alles wat ze in restaurants maken ook thuis maken.
  3. High end of Low profile?
    Low profile. Ik hoef niet zo nodig naar dure restaurant en dure winkels. Ik kan alles prima vinden bij de aldi en bij de mac eten vind ik ook helemaal prima.

tumblr_inline_mpthzonJBy1qz4rgp

  1. Wat is je lievelings restaurant?
    Moeilijk…. Ik ga voor een Italiaans restaurant. Allemaal soorten lekker pasta’s en pizza’s.
  2. Boodschappen doe ik bij…..
    Dat verschilt. Meestal bij Aldi. Maar die heeft niet alles. Dus voor die dingen ga ik naar Albert Heijn of Jumbo.
  3. Het lekkerste wat ik ooit heb gegeten is….
    Nasi met flink wat chilisaus er door heen.
  4.  Wat is je favo cocktail?
    Ik ben nog geen 18

tumblr_n1tulg4VHe1rqj2w5o1_500

17. Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?
Geen idee.

18. Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Een oven. Ik hou ervan om dingen te bakken. En lekkere ovenschotels te maken.

19. Mijn favo snack is…
ijs.

20. Wat zit er op jouw pizza?
Salami en pepers!:)

tumblr_nozfetGIGK1uwphijo1_500

  1. Wat lust je echt niet?
    Vis.
  2. Mijn favoriete foodblog is….
    Ik kijk niet echt op blogs voor recepten. Maar als ik dan een blog moet kiezen waar ook recepten op komen is dat Kittehscupcakes. Zij hebben niet alleen recepten maar ook lookbooks en andere dingen.
  3. Het gekste wat ik ooit heb gegeten….
    Cracker met jam en hagelslag. Toen ik dit at was ik veel jonger. Ik dacht aarbeienijs met chocoladesaus is ook lekker dus waarom dit niet? Maar nee, nooit weer.
  4. Wat staat er op je food bucket list?
    Japans snoep.
  5. Ik kan niet leven zonder….
    vlees.
Leave a Reply

