Favorieten Van De Maand|Juli

Vandaag heb ik een Favorieten Van De Maand voor jullie. Ik heb dit artikel al eerder gemaakt, maar dan van de maand juni. Deze stond op mijn vorige blog die dus verwijderd is. Lees hier hoe dat is gegaan. Maar dat artikel werd goed ontvangen. Dus hierbij mijn Favorieten Van De Maand.

SAM_0194.JPG
We beginnen met deze hand & body lotion van Treacle Moon. Hij is echt super fijn. Hij maakt je handen heel zacht. En hij ruikt onwijs lekker naar framboos. Echt een aanrader om te kopen.

SAM_0195.JPG
Dan deze 3 producten die ik opgestuurd heb gekregen omdat ik ze mag testen als bloginsider van VeraCamilla. Dit is de Elvive Extraordinary Clay lijn van L’Oréal Paris. Echt super fijne producten. Hier zal ik binnenkort een review van maken voor op mijn blog. Deze staat voor 3 augustus op de planning.

SAM_0196.JPG
Dan deze dag- en nachtcrème van Kruidvat. Sinds ik deze 2 producten gebruik merk ik dat mijn huid veel rustiger is geworden qua onzuiverheden. Dus voor dat geld zal ik ze zeker nog een keer kopen als ze op zijn. Ze kosten namelijk maar €1,49 per stuk!

SAM_0197.JPG
Deze parfum hebben jullie al kunnen zien in mijn parfum stash die afgelopen woensdag online is gekomen. Het is momenteel weer echt mijn favoriete parfum. Hij heeft een hele lichte sinaasappel geur. Heerlijk voor in de zomer.

SAM_0198.JPG
Van deze lipstick is al een review online gekomen. Een linkje voor als je benieuwd bent 😀
Het is echt een hele mooie lipstick. En ik ben heel blij dat ik hem heb gekocht. Meer over de lipstick kan je vinden in de review.

SAM_0199.JPG
En dan als laatste iets wat ik heb herontdekt in mijn stash. De Arriba blush van Essence. Dit is een Limited Edition van vorige zomer. Echt een super fijne en mooie blush.

Dit waren alweer mijn Favorieten Van De Maand. Morgen komt er weer gewoon een artikel online. De Favorieten Van De Maand is een extra artikel die op de laatste zondag van de maand online komt.

 

One thought on “Favorieten Van De Maand|Juli

Leave a Reply

