Trendy Budget School Stuff

Het is alweer zomervakantie. En dat betekent dat binnenkort school weer begint. Dus het is weer tijd om schoolspullen te gaan kopen. Ik heb voor jullie een aantal trendy budget schoolspullen bij elkaar gezocht die je zeker niet kan missen.

Zeeman – Marble Notitieboekje €0,99
SAM_0242.JPG
I love marble!!! Toen ik deze in een shoplog zag van KittehsCupcakes wilde ik het gelijk hebben. Ze hebben  bij Zeeman nu allemaal marble schoolspullen!

Zeeman – Marble 23-rings Map €1,49
SAM_0241.JPG
Ook hebben ze deze mappen met marble print. Ik heb er maar gelijk 2 meegenomen. Mappen zijn altijd handig. Iets wat ik niet heb meegenomen met marble print, maar dat ze wel hebben is een pennenbakje. Die was ook iets rond de 1 euro.

Action – Krokodillenprint Notitieboekje €1,59
SAM_0243.JPG
Toen ik deze agenda tegenkwam bij Action nam ik hem gelijk mee. Het is een vrij basic agenda, maar toch wat anders door de krokodillenprint. En let op! Ze hebben deze agenda dus ook in het roségoud!!!

Action – Krokodillenprint etui €0,99
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ik was opzoek naar een etui die niet super veel opvalt en die niet zo groot was. Dus ik kwam al snel op deze uit. En deze past ook nog een goed bij de agenda!

Hema – Desk Planner €4
SAM_0245.JPG
Een desk planner is heel handig. Deze komt van Hema, maar je hebt ook wat kleurrijke desk planners bij Action voor maar €1,59. Het handige van een desk planner is ook dat het niet uitmaakt dat je hem een week niet gebruikt. Je vult de data’s namelijk zelf in.

One thought on “Trendy Budget School Stuff

Leave a Reply

