Review|L’Oréal Paris Elvive Extraordinary Clay Lijn

Een tijdje geleden heb ik mij aangemeld om de Elvive Extraordinary Clay producten van L’Oréal Paris te testen als bloginsider van VeraCamilla. Ik was 1 van de vele mensen die werd uitgekozen en kreeg de producten toegestuurd om ze 5 weken lang te testen met verschillende opdrachten. Daar ben ik nu inmiddels klaar mee. Dus vond ik het tijd voor een review van deze haar verzorgingsproducten.

SAM_0350.JPG
Ik kreeg een shampoo, conditioner en 2 droogshampoo’s toegestuurd. Het pakketje was een paar week vertraagd bij mij. Wel 3 weken. Maar toen ik op een avond thuis kwam van werk zag ik een mooi pakketje op tafel staan. Klaar om te testen! Mijn haar is van zichzelf best droog. Dit komt ook omdat ik het elke dag was. Maar als ik het niet elke dag was dat wordt het haar boven op mijn hoofd erg vet. Dus ik moet het wel wassen. Zal deze lijn daar iets aan kunnen veranderen?

SAM_0351.JPG
De shampoo. Misschien was het je al opgevallen bij de laatste 2 foto’s dat de dop van de shampoo niet dicht is. Dat komt doordat ik hem een paar dagen geleden heb laten vallen op de grond en nu is de dop kapot. De dop kan niet meer dicht. En als ik hem te lang neerleg dan gaat hij lekken. Dus dat was even snel foto’s maken:p De shampoo zou moeten zorgen voor een zorgvuldige reiniging en een intense hydratatie. Het haar blijft tot 72 uur fris als op de eerste dag na het wassen met shampoo. Nadat ik de shampoo heb gebruikt merk ik wel dat mijn haar super zacht aanvoelt. Het is totaal niet vet of droog. Heel fijn! Ik zal deze zeker opnieuw kopen.

SAM_0352.JPG
De conditioner. Ik gebruik niet vaak conditioner. Shampoo alleen helpt vaak genoeg voor mijn haar. Maar deze ben ik wel gaan gebruiken. De conditioner zou moeten zorgen voor een perfecte ontwarring en intense hydratatie. Het haar moet na gebruik weer glanzend, soepel en luchtig zijn. Wat ik merk na het gebruiken van deze conditioner is dat mijn haar wat ‘zwaarder’ aanvoelt dan als ik het alleen met shampoo was. Ik vind mijn haar er beter uitzien als ik het alleen was met de shampoo. Wel is je haar na het wassen met de conditioner heel makkelijk doorkambaar.

SAM_0353.JPG
En dan nu als laatste de droogshampoo. Ik gebruik niet echt droogshampoo. Ik heb het niet echt nodig aangezien ik elke dag mijn haren was. Maar als ik dan toch 1 dag geen tijd heb gehad om mijn haren te wassen mis ik dan toch wel een droogshampoo. Dus nu heb ik er 2 bij. De droogshampoo zou het haar schoon moeten maken en onweerstaanbare luchtigheid geven zonder het nat te maken. De droogshampoo werkt niet altijd. Maar meestal wel. Ik heb speciaal voor het testen van de droogshampoo meerdere keren een dag mijn haren niet gewassen. En ik heb het ook gebruikt op wel gewassen haar. Daar geeft het vooral volume. Een fijn product!

SAM_0349.JPG

De L’Oréal Paris Elvive extraordinary clay shampoo is te koop bij o.a. Kruidvat voor €4,49
De L’Oréal Paris Elvive extraordinary clay conditioner is te koop bij o.a. Kruidvat voor €4,49
De L’Oréal Paris Elvive extraordinary clay droogshampoo is te koop bij o.a. Kruidvat voor €5,99

Leave a Reply

