25 Questions Tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik was weer eens op internet aan het zoeken naar tags. En toen kwam ik deze tegen. De 25 Questions Tag. Dit is een tag met 25 random vragen. Dus over alles en nog wat. Ik wil ook even gelijk wat meedelen. Want over een paar weken beginnen de scholen alweer. Dus plaats ik vanaf maandag 15 augustus 3 weken lang ‘Back To School’ artikels! Dat zullen allemaal verschillende dingen zijn die met school te maken hebben. Maar genoeg daarover laten we maar snel beginnen met de 25 questions tag.

1. Heb je huisdieren?
Ja. We heb 3 honden. Die komen alle 3 uit Roemenië. We hebben 2 papegaaien, een hamster, vissen, 3 konijnen, vogels, en slangen.

2. Noem 3 dingen die het dichtstbij je zijn.
Mijn laptop, mijn mobiel en een grote beker met ranja.

3. Hoe is het weer nu?
Op dit moment miezert het nog een beetje, maar is het wel 25 graden. Niet super slecht weer dus. Vandaag is het weer wat minder. De afgelopen dagen scheen volop de zon.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee en Nee.

 

tumblr_lqig8qmHcQ1qdew9to1_500

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Net iets na 8 uur. Toen ben ik  niet gelijk mijn bed uitgegaan. Maar na 9 uur vond ik het wel best.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend.

7. Wat was de laatste film die je hebt gezien?
Dat zou ik echt niet meer weten. Ik heb al een tijdje geen films meer gekeken. Ik ben namelijk een serie aan het kijken, Lost. Echt een aanrader.

8. Wat staat er in je laatste smsje/appje?
Mijn laatste appje waren van die lachende smileys.

9. Wat is je ringtone?
Rolling Tone.

11665592_475071719337544_7604494685196780993_n.jpg

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja. Ik ben vooral vroeger veel naar andere landen op vakantie geweest zoals Spanje. Maar ik weet zo even niet meer waar ik allemaal ben geweest. De laatste jaren ben ik op vakantie geweest in Duitsland.

11. Hou je van sushi?
Nee. Ik lust geen vis.

12. Waar doe je boodschappen?
Bij verschillende winkel. Onder andere Aldi, Lidl, Albert Heijn en Jumbo.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb 2 halfbroers en 1 stiefbroer.

tumblr_niecq8Pfg61s9mdn1o1_1280

15. Heb je een computer of een laptop?
Laptop.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Over 3 weekjes wordt ik 17.

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee.

18. Verf je je haar?
Ja. Ik heb het een tijdje gedaan met kleurspoeling. Dus dat is er na een maandje weer uit. Maar nu zit er toch echt permanente verf in mijn haar.

19. Wat ben je van plan om  vandaag te gaan doen?
Nou op dit moment niet veel meer. Het is namelijk inmiddels al weer 5 uur ‘s middags. Dus ik ga dit artikel nog even afschrijven. Even naar mijn planning kijken of ik er nog meer kan/moet schrijven. En zo lekker Domino’s eten.

tumblr_mn4826sThZ1rx0bbco1_500

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dat zou ik echt niet meer weten.

21. Wat is je favorieten pizza beleg?
Haha toevallig. Ik eet zo pizza. Ligt eraan of ik hem bestel of gewoon bij de Albert Heijn haal. Als ik haal dan shoarma pizza of iets met bacon. En als ik bij de Albert Heijn haal dan haal ik bijna altijd peperoni.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Cheeseburger.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw.

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee. Cola is cola vind ik.

 

 

Leave a Reply

