Mijn Foundation Routine Augustus 2016

Vandaag laat ik jullie mijn Foundation Routine zien. Ik gebruik elke dag foundation. Mijn gezicht is namelijk van zichzelf best wel rood op sommige plekken. Dus met een foundation wordt mijn gezicht een stuk egaler. Welke foundation ik gebruik is verschillend. Ik heb 8 foundations dus elke ochtend kijk ik gewoon in welke ik zin heb die dag.

SAM_0230.JPG
Ik begin met deze primer. Ik gebruik niet elke dag een primer. Alleen als het heel warm is, een feestje heb of ik op de foto moet voor bijvoorbeeld een schoolfoto. Maar als ik primer opdoe is het deze van de All About Matt lijn van Essence.

SAM_0231.JPG
Dan gebruik ik vandaag de foundation van de All About Matt lijn van Essence in de kleur 05 Matt Vanilla. Je zult zien dat de ‘vloeibare’ producten die ik vandaag gebruik allemaal van de All About Matt line van Essence zijn. Zoals je straks zal zien op de foto’s breng ik de foundation eerst met mijn vingers zo aan dat er overal wat zit. En daarna blend ik het in met een foundationkwast.

SAM_0232.JPG
Dan gebruik ik deze concealer voor oneffenheden en voor onder mijn ogen. Ook dit product is weer van de All About Matt lijn van Essence. Deze concealer is echt een aanrader. Hij gaat super lang mee.

SAM_0233.JPG
Dan gebruik ik deze Pure Nude Powder van Essence om mijn gezicht mee te matteren. Een hele fijne poeder dit.

SAM_0235.JPG
Dan gebruik ik blush, bronzer en highlighter. Alle 3 de producten zijn van Essence. In het palette zit een bronzer, highlighter en blush. Ik gebruik uit het palette alleen de bronzer.

SAM_0213.JPG    SAM_0214.JPG    SAM_0224.JPG
Zonder foundation                                                                 Met foudation

SAM_0228.JPG   SAM_0229.JPG
Met poeder, blush ect.       De gehele look van vandaag.

Leave a Reply

