Review|NYC Get It All Foundation Stick

Vandaag heb ik een review voor jullie van de Get It All Foundation stick van NYC. Ik heb deze al eerder in mijn handen gehad in de Kruidvat. Het leek namelijk een hele lichte kleur. Oftewel een perfecte kleur voor mijn huid. Maar ik besloot eerst een paar reviews op internet op te zoeken voor ik hem meenam.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
De foundation stick zit in een zwarte verpakking. Simpel maar mooi. Ik heb een beetje mijn twijfels over een foundation stick. Het lijkt mij heel droog. Ik ben erg fan van de vloeibare foundations.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Op mijn pols smeerde de foundation stick vrij soepel. Ben benieuwd of dat ook zo gaat op mijn gezicht.

SAM_0213.JPG SAMSUNG CAMERA PICTURES SAM_0305.JPG
Zonder Foundation              Met Foundation                   Met poeder, blush ect

Uiteindelijk smeerde de foundation stick toch wel vrij soepel. Niet droog. En de dekking is super. Op sommige plekjes heb ik iets meer aan moeten brengen. Maar de foundation vind ik voor die prijs super.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De Get It All Foundation stick is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €4,99

 

Leave a Reply

