Back 2 School #1|MakeUp Look

Het is 15 augustus en dat betekent dat vandaag de back 2 school weken beginnen. Tot en met 2 september komen er elke maandag, woensdag en vrijdag back 2 school artikels online. Vandaag de eerste. En we starten met een makeup look. Ik heb ervoor gekozen om een redelijk neutrale makeup look te maken.

SAM_0408.JPG
Ik begin met een dagcrème. Deze gebruik ik elke ochtend. Een hele fijne dagcrème zoals je ook al had kunnen lezen in mijn favorieten van de maand juli.

SAM_0409.JPG SAM_0388.JPG
Ik begin altijd met mijn wenkbrauwen. Dat vind ik fijn om eerst te doen. Ik weet eigenlijk niet echt precies waarom. Ik gebruik eerst een wenkbrauwpotloodje van Essence. Deze gebruik ik om de buitenste lijnen te zetten. Zoals je kunt zien gebruik ik deze al een tijde. Het begint steeds een kleiner potloodje te worden. Dan gebruik ik de donkere kleur uit de eyebrow stylingset van Essence om mijn wenkbrauwen mee in te kleuren.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ik heb er voor gekozen om de ogen vrij rustig te houden. Dus gebruik ik geen oogschaduw. Maar ik wil wel eyeliner gebruiken. Als je eyeliner aanbrengt zonder iets van een poeder eronder blijft je eyeliner niet goed zitten. Dus breng ik eerst een oogschaduw basis van RL de young aan en daarover breng ik de pure nude powder van Essence aan.

SAM_0412.JPG
Dan breng ik eyeliner aan. Ik gebruik de superfine eyeliner van Essence. Dan krul ik mijn wimpers met een wimperkruller. En met de gel eyepencil van Essence ga ik tightlinen. Dat is oogpotlood aanbrengen op je bovenste waterlijn. Ik zal even het verschil laten zien tussen wel en geen tightlinen.

SAM_0393.JPG SAM_0394.JPG
Geen                                                                         Wel

Zoals je ziet wordt de wimperrand zo veel intenser zwart. Als je het eenmaal gewend bent kan je gewoon niet meer zonder.

SAM_0413.JPG SAM_0395.JPG
Dan breng ik deze 2 mascara’s aan. Eerst 2 laagjes van de Maxi Definition van RL de young en daarna nog een laagje van de False lash princes van Essence.

SAM_0414.JPG SAM_0398.JPG
Dan ben ik laar met mijn ogen en ga ik verder met het gezicht. Vandaag gebruik ik de Get it all foundation stick van NYC. Ik zet daarmee een paar strepen op mijn gezicht en blend deze in met een foundationkwast.

SAM_0415.JPG SAM_0399.JPG
Het voordeel van die foundation is dat ik bijna geen concealer meer hoef aan te brengen. Alleen een beetje onder mijn ogen. Ik gebruik hiervoor de All about matt concealer van Essence. Ik blend de concealer gewoon met mijn  vingers in.

SAM_0416.JPG SAM_0400.JPG
Dan poeder ik mijn gehele gezicht af met de pure nude powder van Essence.

SAM_0417.JPG SAM_0402.JPG
Dan breng ik nog wat blush en bronzer aan. Niet te veel. Dat is helemaal niet nodig. Ik breng alleen een beetje bronzer aan langs mijn neus. Verder niets. En wat blush op mijn wangen. Ik gebruik de Light of orient bronzer van Essence en de Mosaic blush van Essence.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
En als laatste deze lipstick van Max&More. Hier komt binnenkort een review van online.

SAM_0407.JPG
Dit is dan de uiteindelijke look. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben. Dan was dit alweer het eerste back 2 school artikel. X

 

One thought on “Back 2 School #1|MakeUp Look

Leave a Reply

