Back 2 School #2|What’s In My Schoolback

Vandaag het 2e back 2 school artikel. Vandaag laat ik jullie zien wat er in mijn schooltas zit. Veel kan ik er verder ook niet over vertellen. Dus laten we maar snel beginnen!

SAM_0546.JPG
Dit is voor aankomend jaar mijn ‘schooltas’. Ik gebruik hem natuurlijk ook gewoon voor bijvoorbeeld winkelen. Ik had een andere tas, maar daarvan is laatst de rits kapot gegaan. Dus werd het tijd voor een nieuwe. Deze komt van de Primark en was €18

SAM_0547.JPG
We beginnen met de ‘beauty’ spulletjes. Ik heb standaard een deo, een haarborstel en een klein makeuptasje in mijn tas. In het kleine makeuptasje zit vaak iets zoals een lipstick.

SAM_0548.JPG
Dan een agenda en een etui. Deze komen beide van de Action. Je had ze ook al kunnen zien in een eerder geschreven artikel. Ze zijn heel simpel, maar dat vind ik juist wel leuk.

SAM_0549.JPG
Dan deze map. Dit is een tip voor iedereen. Neem zo’n map mee. Vaak krijg op school papieren mee. En als je die los in je tas stopt wordt het een rotzooi. Dus bewaar de papieren allemaal in deze map. En als je dan weer thuis bent zoek je de papieren in de map weer even uit.

SAM_0550.JPG
Dan nog een tip. Neem iets van een notitieboekje mee. Tijdens de les heb je wel eens dat je iets wilt opschrijven omdat je dit misschien later nog wel kan gebruiken. Dan is zo’n notitieboekje heel handig.

SAM_0551.JPG
Dan voor elk vak een schrift. Ik vind collegeblokken erg fijn werken. SChriften blijven nooit goed open liggen. De 2 linker collegeblokken komen bij de Wibra weg. En het rechter schrift bij de Action.

SAM_0552.JPG
Dan heb ik ook altijd mijn portemonnee en een flesje water mee. Water is altijd handig. In het lokaal mag je vaak alleen maar water drinken.

SAM_0545.JPG
Dan was dit alles dat in mijn schooltas zit. Natuurlijk heb ik ook altijd schoolboeken mee. Maar die zijn nog niet binnen. Dus kon ik ze niet gebruiken in dit artikel.

 

One thought on “Back 2 School #2|What’s In My Schoolback

Leave a Reply

