Favorieten Van De Maand|Augustus

Het is alweer de laatste zondag van augustus en dat betekend dat het weer tijd is voor een favorieten van de maand artikel. Ik heb er weer een paar nieuwe favorieten bij gekregen. Dingen die ik nieuw heb gekocht en dingen die ik heb herontdekt in mij stash. Laten we beginnen.

SAM_0594.JPG
We beginnen met de makeup. Dit is een product dat ik heb herontdekt in mijn stash. Dit is de Volume Wonder Waterproof mascara van Rl de young. Dit is een merk uit Duitsland. Ik draag niet vaak waterproof mascara’s. Ze drogen de wimpers heel erg uit. Maar deze eigenlijk niet. Hij geeft heel mooi volume en spreid de wimpers goed.

SAM_0595.JPG
Dan een nieuwe MAC lipstick. Nou ja nieuw. Voor mij nieuw, voor MAC niet. Dit is Velvet Teddy. Echt een geweldige lipstick. Maar meer hiervan horen en zien jullie binnenkort op mijn blog in een review.

SAM_0596.JPG
Dit is echt een super goede foundation. Deze is nieuw in het schap van Essence. Hij dekt heel goed. Maar ook hiervan binnenkort meer.

SAM_0598.JPG
Dit product is ook nieuw bij Essence. Hij hoort bij de lijn waar de foundation ook bij hoort. Echt een super fijne poeder dit. Matteert je gezicht geweldig. Deze zie je ook binnenkort op mijn blog.

SAM_0599.JPG
Dat waren de makeup favorieten. Nu gaan we verder met deze sheabutter van Kruidvat. Ik had laatst last van hele droge benen. En als je benen droog zijn gaan ze jeuken. En dat is echt super vervelend. Dus liep ik even snel langs Kruidvat om wat op te halen. Toen kwam ik deze sheabutter tegen. Dit is echt een super product. Hij is heel dik. Daardoor verzorgt hij je benen heel goed. En hij ruikt heerlijk naar kokos.

SAM_0600.JPG
Deze parfum heb ik ook laatst nieuw gekocht bij de KIK. Als ik bij de KIK ben kijk ik altijd even of ze een lekkere parfum hebben. Die zijn namelijk helemaal niet duur. En ik kwam thuis met deze. Hij is fris maar ook een beetje zoet. Heerlijk voor in de zomer.

SAM_0601.JPG
Deze deo van Dove heb ik laatst gekocht bij de op=op. Ik had al eerder deo’s van Dove, maar die lieten een witte waas achter op mijn kleding. En niet zo’n klein beetje ook. Dus wilde ik deze uitproberen. Deze zou namelijk geen waas achterlaten. En dat klopt! Ik heb nog steeds geen witte waas op mijn kleding gehad. En de geur van deze deo is heel neutraal. Dus geschikt voor iedereen.

Dit waren alweer mijn favorieten van augustus. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Xx

Leave a Reply

