Review|Essence Matt Matt Matt Lipstick 08 It’s A Statement

Vandaag zou eigenlijk het laatste back 2 school artikel online komen. Ik was van plan om een morning routine te doen. Maar ik ben niet helemaal tevreden over hoe deze is geworden. Daarom heb ik nog snel dit artikel geschreven. De foto’s hiervoor had ik al. Dus gelukkig duurde het niet heel lang. 🙂

20160901_155205.jpg
Ik wilde al een tijdje een hele mooie donkere lipstick hebben. Toen ik gisteren in de Kruidvat liep zag ik deze liggen. De matt matt matt lipstick van Essence in de kleur 08 It’s A Statement. De kleur is een mix van rood en bruin en is onwijs donker.

20160901_155732.jpg 20160901_155513.jpg
Swatches

Het eerste wat ik dacht toen ik de lipstick aanbracht was ‘Omg! Hij is zoooo donker!’
Hij is echt geweldig. Het pigment is super. En hij blijft heel lang zitten.

20160901_155540.jpg

De matt matt matt lipstick van Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,39

 

Leave a Reply

