Review|MAC Velvet Teddy

Ik heb niet veel MAC lipsticks. Ik heb er 1 en dat is Faux. Velvet Teddy stond al een tijdje op mijn ‘wishlist’. Maar ik vind die lipsticks wel erg duur. Toen ik aan het winkelen was in Zaandam en daar een Douglas zag heb ik weer lopen te twijfelen of ik hem moest halen. Uiteindelijk dacht ik, ach ja laat ik hem maar gewoon halen. Kwam ik binnen hebben ze daar gewoon geen MAC! What?! Maar toen ik laatst weer in Groningen was ben ik de Douglas binnengelopen en heb ik hem gehaald.

SAM_0438.JPG
Velvet Teddy behoort tot de matte lipsticks van MAC. Ik draag vooral een nudetinten op mijn lippen. Velvet Teddy hoorde daar nog net bij. Tot nu toe heb ik nog geen spijt dat ik hem heb gekocht.

SAM_0448.JPG SAM_0446.JPG
Swatches

Oh wat word ik blij van die swatch op mijn arm! Zo mooi en goed gepigmenteerd. Wauw! En hij is net zo op de lippen. Echt een super mooie kleur. Velvet Teddy is een beetje een bruinige nude kleur met een klein beetje oranje erin. Echt heel mooi!

SAM_0441.JPG

Velvet Teddy van MAC is o.a. te koop bij Douglas voor €19,50

One thought on “Review|MAC Velvet Teddy

Leave a Reply

