Review|Essence Limited Edition Try it, Love it

Ik stond erg te twijfelen om dit artikel pas vandaag online te gooien of al veel eerder. Want wanneer ik dit schrijf is het augustus. Maar ik heb toch besloten om het pas vandaag te doen. Het zijn misschien producten van een limited edition. Maar deze limited edition was een ‘try it, love it’. Oftewel door deze limited edition kon je alvast kennis maken met een paar producten die vanaf  22 augustus vast in het schap komen. Dus wanneer ik dit schrijf liggen deze producten met nog veel meer andere nieuwe producten in het schap.

SAM_0454.JPG
Laten we beginnen met de foundation. Ik ben altijd benieuwd als Essence met een nieuwe foundation komt. Deze zag er erg goed uit. Dus ik nam hem mee. Normaal is 010 de donker voor mij bij Essence, maar deze is echt perfect.

SAM_0455.JPG
Voordat ik de foto’s van mijn gezicht ga laten zien, laat ik jullie eerst dit zien. Dit is een poeder. Je zou deze poeder als foundation kunnen gebruiken qua dekking volgens Essence. Maar ik hou van super veel dekking. Dus gebruikte ik de poeder over de foundation heen.

SAM_0465.JPG SAM_0471.JPG SAM_0483.JPG
Zonder foundation              Met foundation                     Met foundation en poeder

Super fijne producten dit! De foundation dekt super goed en smeert heel fijn uit. En de poeder maakt de dekking helemaal af!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dan nu de mascara. Ze hadden bij de limited edition 2 soorten hiervan liggen. Ik besloot deze voor ‘extreme volume & curl’ mee te nemen.

SAM_0463.JPG
De mascara vind ik niet super speciaal. Ik heb mooiere mascara’s. Dus deze koop ik niet opnieuw. Hij geeft wel wat lengte en hij geeft de ‘curl’. Maar echt volume geeft hij niet. Erg jammer.

SAM_0462.JPG
Dan nu het laatste wat ik heb meegenomen. Ik ben niet echt fan van de ‘sheer and shine’ lipsticks van Essence. Het lijkt net lipgloss. Maar Essence komt met een matte variant. Dus toch maar even uitproberen. Dit is de kleur 02.

SAM_0489.JPG SAM_0490.JPG
Swatches

Wauw! Deze matte variant is echt veeeeeel beter. Echt een super mooie kleur en hij voelt heel fijn aan op de lippen.

SAM_0492.JPG
Dit waren de producten die ik had meegenomen van de limited edition. Maar ze liggen nu standaard in het schap! Dus niet vergeten even een kijkje te nemen.

Foundation €3,89
Poeder          €3,59
Mascara       €2,89
Lipstick       €2,39

Leave a Reply

