Colors Of The Rainbow Tag

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. De ‘Colors of the rainbow’ tag. Ik kwam deze tegen op het YouTube kanaal Beautygloss. En ik dacht laat ik hem eens invullen. Deze tag draait dus om de kleuren van de regenboog. Bij elke kleur zoek je je favoriete beautyproduct met die kleur. Dan kan van alles zijn. Van parfum tot een crème. Laten we maar snel beginnen!

Rood
SAM_0544.JPG
We beginnen bij rood. Bij deze kleur heb ik gekozen voor deze lipstick van Essence. Dit is 04 on the catwalk! Het is echt een hele mooie donker rode kleur. En hij is onwijs goed gepigmenteerd.

Oranje
SAM_0546.JPG
Ik heb niet echt oranje beautyproducten. Maar ik heb wel deze oogschaduw va Catrice. Dit is een beetje een peachy kleur. Er zit dus wel wat oranje in. Deze vind ik echt onwijs mooi. Vooral in de zomer.

Geel
SAM_0548.JPG
Voor de kleur geel heb ik gekozen voor deze parfum. De buitenkant is een beetje gelig. (eigenlijk meer naar de gouden kant.. Maar ach, Goud is bijna geel :p) En de parfum zelf is ook geel. Het is echt een super lekkere parfum. Je hebt deze ook kunnen zien in mijn parfum stash.

Groen
SAM_0549.JPG
Bij groen heb ik gekozen voor deze droogshampoo van L’Oréal. Het is een fijne droogshampoo om volume in je haar te krijgen. Maar verder is hij niet echt anders dan andere droogshampoo’s. Maar hij is wel fijn.

Blauw
SAM_0552.JPG
Bij blauw hoort voor mij deze dagcrème.  Echt een hele fijne dagcrème. Sinds ik deze gebruik worden de onzuiverheden op mijn gezicht een stuk minder. Echt een aanrader om te kopen.

Indigo 
SAM_0553.JPG
Indigo is een beetje een hele donkerblauwe kleur. Ik heb geen producten die deze kleur hebben. Maar er zit wel zo’n kleur in dit oogschaduwpalette van I Heart Makeup. Een hele mooie en goed gepigmenteerde kleur.

Paars
SAM_0554.JPG
Hiervoor heb ik weer gekozen voor een parfum. Dit is Lola Color van Forbidden Love. Echt een hele lekker parfum. Wel een beetje sterk, maar daar hou ik wel van.

Roze
SAMSUNG CAMERA PICTURESHier heb ik niet lang over na hoeven te denken. Bij roze hoort absoluut deze soft matt lipbalm van Hema. Echt een super mooie fel roze kleur.

Multicolor
SAM_0556.JPG
Ik heb maar eigenlijk 1 beautyproduct met allemaal verschillende kleuren. En dat is dit oogschaduw palette van 2k Beauty. Echt super mooie kleuren zitten erin. Ik heb deze gekocht bij Galeria in Duitsland

Dit was de tag alweer. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Xx

Leave a Reply

