Mijn Favoriete Instagrammers

Instagram… Ik zit er elke dag op. Misschien plaats ik niet elke dag een foto, maar ik bekijk wel elke dag foto’s van andere die ik volg. Als ik me verveel ga ik al snel naar Instagram. Ik volg natuurlijk ook een aantal mensen. En de een is meer favoriet dan de ander. Dus vandaag laat ik jullie mijn 5 favo Instagrammers zien.

1. By The Brush
Naamloos 3.png

Ik hou van Instagram accounts met een perfecte feed. Dit is er zo eentje. Op ‘By The Brush’ vind je mooie lichte foto’s met een beetje blauwtinten erin. ECht een super leuk account om te gaan volgen.

2. Flourishinghealth
Naamloos 5.png
Flourishinghealth is een account met allemaal foto’s van eten. En alles is vegan! Nu doe ik daar zelf niet aan. Ik zou echt niet zonder vlees, eieren, melk en dat soort producten kunnen. De foodfoto’s zijn echt super mooi. Zeker even een kijkje nemen!

3. Lifestylesnapshot
Naamloos.png
Wauw! Lyfestylesnapshot heeft echt super mooie foto’s. Ik wou dat ik zo’n feed had. Ze plaatst foto’s van alles en nog wat. Dit account moet je ECHT volgen!!!

4. Travellab.nl
Naamloos1.png
Travellab is het account van 3 zussen. Serena, Tara en Larissa. Ik volg ze alle 3 ook op YouTube. Serena is daar te vinden onder de naam Beautylab en Larissa en Tara zijn daar te vinden onder de naam KittehsCupcakes. Ze plaatsten echt hele mooie foto’s van hun reizen die ze maken.

5. I have Things With Floors
Naamloos2.png
Dit account volg ik niet voor de mooie feed. Maar ik vind die vloeren echt zo leuk. Ik vind het ook een erg origineel idee om zo’n Instagram account te beginnen. Echt super gaaf!

Dit waren alweer mijn 5 favo Instagrammers. Laat weten wie jouw favo Instagrammer is. En vergeet mij natuurlijk niet even te volgen op Insta: @bigbeautydreams_

Leave a Reply

