My Skincare Routine

Als je makeup draagt is het heel belangrijk om elke avond je gezicht goed te reinigen. Anders raken je poriën verstopt. Het hoeft niet heel uitgebreid te zijn. Zolang je alles er maar weer goed afhaalt. Vandaag laat ik jullie mijn skincare routine zien.

20160905_111623.jpg
In de ochtend doe ik niet veel. Ik breng alleen een dagcrème aan. Deze is van Kruidvat. Hij is super fijn. Na dat ik deze dagcrème heb aangebracht breng ik mijn makeup aan.

20160905_111652.jpg
Dan is het avond en ga ik douchen. Voor het douchen haal ik mijn makeup eraf met reinigingsdoekjes. Ik gebruik allemaal verschillende. De ene keer van Kruidvat de andere keer weer van Neutral. Dit keer gebruikte ik de doekjes van de Aldi.

20160905_111720.jpg
Dan gebruik ik deze face wash van Neutral. Deze is echt super fijn. Maar meer hierover binnenkort in een review.

20160905_111738.jpg
De face wash breng ik niet met mijn handen aan. Hiervoor gebruik ik deze elektrische gezichtsborstel van Beauty Essentials van Kruidvat. Ik gebruik eigenlijk alleen het siliconen borsteltje. De andere 2 met haren vind ik erg hard.

20160905_111752.jpg
Dan haal ik met een tonic van Kruidvat en wat wattenschijfjes de face wash van mijn gezicht.

20160905_111825.jpg
Dan gebruik ik deze 2 producten van Kruidvat. Dit zijn producten uit de Pure lijn van Kruidvat. Dit is speciaal voor de onrustige huid. Ik gebruik eerst de scrub. Die haal ik na gebruik er af met water. En dan gebruik ik de wascrème. Deze kun je op 3 manieren gebruiken. Als een reiniginscrème, als een scrub of als een masker. Ik gebruik hem als masker. Dat vind ik wat gemakkelijker. Ik breng hem aan. En stap onder de douche. En daar haal ik hem er weer vanaf.

20160905_111846.jpg
Dan is het alweer tijd voor het laatste product van mijn skincare routine. Ik gebruik elke avond deze nachtcrème. Net als de dagcrème een super fijn product.

Di was alweer mijn skincare routine. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Xx

 

Leave a Reply

