Review | Cozz Cosmetics Lippenbalsem

Het artikel van vandaag is wat later online gekomen als normaal. Ik had namelijk een artikel over mijn favo lipsticks gepland staan voor vandaag. Maar ik liep gisteren in de Kruidvat en toen zag ik 2 leuke lippenbalsems  liggen. En omdat dit zo’n artikel is dat maar 1 – 2 weken in de winkel ligt, heb ik besloten om het artikel  van mijn favo lipsticks op te schuiven. En deze te schrijven zodat jullie ook nog de kans krijgen om deze lippenbalsems te halen voordat ze weer weg zijn. Maar ja, dat bedacht ik gisteravond pas. Dus vandaar dat het artikel wat later is 🙂

SAM_0644.JPG
Dit zijn de lippenbalsems. Ze lijken qua verpakking al erg veel op die van EOS. Er liggen 2 soorten in de winkel. Ik heb ze allebei meegenomen. Vanille en aardbei.

SAM_0650.JPG
We beginnen met vanille. Als je hem opendraait dan lijkt hij ook van de binnenkant op de lippenbalsem van EOS. Hij ruikt echt super lekker. De geur kwam mij steeds heel bekend voor. Toen wist ik nog niet dat het vanille was. Ik had de verpakking namelijk nog niet gelezen. 🙂  De lippenbalsem brengt super fijn aan. Hij verzorgd je lippen goed en ruikt heerlijk.

SAM_0653.JPG
Dan nu aardbei. De geur vind ik wat minder. Hij ruikt heel erg naar van die snoepjes met aardbeien smaak. Dat vind ik persoonlijk niet echt lekker. Voor de rest is hij het zelfde als de vanille. Hij brengt fijn aan en verzorgd de lippen goed.

SAM_0647.JPG

De Cozz Cosmetics lippenbalsems zijn tijdelijk te koop bij Kruidvat voor maar €0,99 p/s

One thought on “Review | Cozz Cosmetics Lippenbalsem

Leave a Reply

