Favorieten V/D Maand | September

September is alweer bijna voorbij. Dus dat betekent dat het tijd is voor een favorieten van de maand! Ik heb weer een paar nieuwe favoriete producten erbij gekregen. Laten we maar snel beginnen!

20160905_112315.jpg
Ik begin met de makeup. Dit palette van is van Essence en is ontworpen door Serena Verbon van Beautylab. Deze was eerst alleen voor de limited edition. Maar daar was ik te laat om hem te kopen. Maar omdat dit palette (en de andere 3 van andere bloggers) zo goed verkocht werden, heeft Essence besloten op de paletten in het vaste schap toe te voegen. Dus heb ik hem eindelijk kunnen kopen. En hij is echt super fijn. Binnenkort meer in een review.

20160905_112333(0).jpg
Dan deze concealer. Deze is ook nieuw in het schap van Essence. Ik wilde hier een review van schrijven, maar de voor en na foto’s willen maar niet goed lukken. 😦
Maar hij is wel echt super fijn! En de kleur is perfect voor de hele lichte huid.

20160905_112401.jpg
Dan het laatste van de makeup. Deze lipcream kreeg ik voor mijn verjaardag. Afgelopen vrijdag is er een review online gekomen van deze lipcream. De kleur is echt super mooi. Hij is ontzettend matt en hij blijft heel lang zitten.

20160905_112426.jpg
Dan deze parfum. Deze heb ik laatst gekregen. Dit is Stone van Replay. De geur is echt onwijs lekker. Hij ruikt een beetje naar vanille. Ik ben echt verslaafd aan deze parfum. 😮

20160905_112450.jpg
Deze bodylotion heb ik ook gekregen voor mijn verjaardag. Hiervan komt samen met de douchegel een review van online. Volgens mij volgende week ergens. Hij ruikt echt super lekker. En maakt je huid onwijs zacht. Echt een aanrader.

20160905_112440
Dan alweer de laatste. En wat een verrassing, ik kreeg deze face wash voor mijn verjaardag :p   Je hebt hem ook al voorbij zien komen in ‘My Skincare routine’ die vorige week online is gekomen. Hij reinigt je huid onwijs goed. Maar meer hiervan morgen in een review.

Dit waren alweer mijn favorieten van de maand september. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Morgen weer een review online! Xx

Leave a Reply

