Review|Neutral Face Wash & Makeup remover wipes

Vandaag heb ik een review voor jullie van 2 gezichtsverzorgingsproducten van Neutral. Ik review de face wash en de makeup revomver wipes.

SAM_0633.JPG
Makeup opdoen is heel leuk, maar het is ook heel belangrijk om elke avond je makeup er af te halen en je gezicht goed te reinigen. Een makeupdoekje alleen is daar vaak niet genoeg voor. Als je alleen mascara draagt wel. Maar als je allemaal gezichtsmakeup draagt is dat zeker niet genoeg.

SAM_0635.JPG
We beginnen met deze doekjes. Ik gebruik eigenlijk altijd makeupdoekjes van de Aldi of van Kruidvat. Nu is het tijd om eens andere doekjes te testen. Wat mij meteen opviel toen ik deze doekjes gebuikte was dat de makeup er heel snel afging. Normaal moet ik heel vaak over mijn wimpers heen en nu is het er zo af. Dus hele goede makeupdoekjes. Verder hebben ze geen rare, sterke geur. Ze ruiken gewoon heel neutraal.

SAM_0636.JPG
Dan de face wash. Deze kan je op verschillende manieren gebruiken. Bij beide manieren moet je de huid eerst even nat maken met wat water. Dan kan je de face wash aanbrengen op je handen en dan de huid masseren. Of je breng dit aan op een elektrische gezichtsborstel zoals mij. Zo reinigt het je huid nog beter. Hier na kan je nog een tonic en dagcrème gebruiken.

SAM_0637.JPG
De face wash heeft een schuim textuur. Je zou denken dat dit helemaal niet zou helpen. Maar zodra je het gebruikt op je gezicht wordt het een soort van crème textuur. De face wash heeft ook geen rare geur. Hij voelt heel lekker aan. En wordt door de gezichtsborstel goed verdeeld over mijn hele huid.

SAM_0638.JPG
De Neutral face wah is o.a. te koop bij Kruidvat voor €9,99
De Neutral makeup remover wipes zijn te koop bij o.a. Kruidvat voor €5,49

Leave a Reply

