Review|AlDo Vandini Douchegel & Body Balm

Vandaag een review voor jullie van 2 lichaamsverzorgingsproducten. Ik heb coor mijn verjaardag deze douchegel en body balm van Al Do Vandini gekregen. Laten we maar niet te veel praten, maar gewoon beginnen.

SAM_0625.JPG
Ik kreeg ze in een setje van 2. De verpakking ziet er super mooi uit. Ik bewaar normaal nooit verpakkingen, maar deze ga ik zeker bewaren.

SAM_0639.JPG
We beginnen met de douchegel. Net zoals de andere verpakking is deze verpakking ook weer erg mooi. De geur van deze douchegel is tamarinde en gember.

SAM_0632.JPG
De douchegel is geel van kleur. Hij ruikt niet super sterk. Vind ik op zich wel lekker. Maar je ruikt wel wat kruiden. Een lekker douchegel dus.

SAM_0629.JPG
Dan de body balm. Deze heeft ook een mooie verpakking. Deze heeft dezelfde geur, tamarinde en gember.

SAM_0631.JPG
Deze ruikt iets sterker en is wit van kleur. Body balm is eigenlijk gewoon een soort van bodylotion. Deze is erg vloeibaar. Dit kan je ook zien op de foto. De body balm was een beetje  verplaatst toen ik mijn camera wilde oppakken. Je huid voelt heel zacht na het gebruik van deze body balm.

SAM_0627.JPG
Omdat ik dit cadeau heb gekregen weet ik niet waar het setje vandaan komt en hoe duur het was. Maar je kunt deze apart kopen.

De douchegel en body balm zijn te koop bij o.a. aldo-vandini.de voor €4,99 per stuk

Leave a Reply

