Review|Catrice Eyebrowset

Vandaag heb ik een review voor jullie van de eyebrowset van Catrice. Ik heb dit setje heel vaak voorbij zien komen bij VeraCamilla. En ik heb hem nu eindelijk gekocht.

SAM_0644.JPG
SAM_0646.JPG
Ik vind het doosje erg mooi. Hij is simpel maar dat maakt hem juist zo mooi. Als je de bovenkant open doet zitten er 2 kleuren in. De lichte kleur is perfect voor als je blond haar hebt. En de donkere kleur is perfect voor als je donker haar hebt.

SAM_0649.JPG
SAM_0650.JPG
Als je de onderkant van het doosje openschuift zit er een pincet en een kwastje/borsteltje bij. Ze zijn wel echt mini, maar dat kan handig zijn voor als je op reis gaat. Ik heb het kwastje uitgeprobeerd, maar ik vind hem niet echt fijn werken. Ik vind hem te breed en het lijkt een beetje of hij in een boog loopt. Dus ik gebruik mooi het kwastje dat ik altijd al gebruik.

SAM_0642-0 1.JPG
Onder: Lichte kleur / Boven: Donkere kleur

SAM_0643-0.JPG SAM_0644-0.JPG

Ik vind de kleur echt super mooi. Toen ik hem aanbracht op mijn pols dacht ik even dat het pigment niet super zou zijn, maar dat veranderde toen ik hem op mijn wenkbrauwen aanbracht. Dit kan ook aan het kwastje liggen. Voor mijn pols gebruikte ik namelijk het kwastje die er bij zit. Voor mijn gevoel nam hij niet echt veel poeder mee. En voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik het kwastje dat ik altijd gebruik.

SAM_0648.JPG
De Catrice eyebrow set is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,99

Leave a Reply

