Review|Essence Matt Matt Matt Lipgloss 02 Beauty Approved

Ik ging laatst naar de Kruidvat om te kijken of de nieuwe producten van Essence er al waren. Want die kwamen 22 augustus in de winkel. Maar op 22 augustus lagen ze er nog niet. Dus een dag erna dacht ik laat ik er weer even langs gaan. Dan ben ik in ieder geval op tijd voor een paar mooie nieuwe producten. Maar toen ik aankwam waren bijna alle nieuwe producten al weg. :0   Maar gelukkig lag deze lipgloss er nog. En ook nog in de kleur die ik erg graag wilde.

20160826_152234.jpg
02 Beauty Approved! is een nude kleur. Ik ben gek op nude kleuren. Het kwastje is een beetje in de vorm van een regendruppel. De lipgloss ruikt erg lekker. Heel zoet.

20160826_152253.jpg 20160826_152600.jpg
Swatches

Wauw! Der kleur is super goed gepigmenteerd. De lipgloss droogt niet gelijk matt op. Dat vind ik wel handig. Zo kun je rustig je lipgloss dekkend aanbrengen. Na het drogen is hij heel mooi matt.

20160826_152219.jpg

De Matt Matt Matt longlasting lipgloss is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,39

Leave a Reply

