Mededeling

Vandaag een extra artikel. Als je mij op Instagram volgt wist je al dat ik dit extra artikel zou gaan schrijven. Het gaat onder andere over het bloggen. Het is tijd voor iets nieuws!

tumblr_nbtgv5qWMS1tuv09uo1_500.jpg

Laten we een ding maar gelijk duidelijk maken. Nee ik stop niet met bloggen! Maar er gaan wel dingen veranderen. Ik heb nu al een tijdje een blog. Eerder onder de naam ‘budget beauty dreams’. Daarna kwam deze blog. Maar ik heb nog veel meer leuke ideeën die ik niet in een artikel uit kan werken. En om dan nou niks te doen met die ideeën vind ik erg jammer. Dus heb ik besloten om naast het bloggen te beginnen met YouTube.

Omdat ik ga beginnen met YouTube gaat er wel iets kleins veranderen op mijn blog. Eerder uploadde ik altijd op maandag, woensdag, vrijdag en de laatste zondag van de maand een artikel. Dit gaat veranderen. De laatste zondag van de maand blijft sowieso. Daar upload ik standaard een favorieten van de maand artikel. Maar ik ga niet meer 3 keer per week een artikel uploaden. Dit gaat veranderen naar 2 keer per week. Dat wordt maandag en vrijdag. De tijden veranderen verder niet. De artikels komen gewoon om 6 uur ‘s ochtend’s online.

Dan nu wat over YouTube. Vanaf volgende maand, ik denk vanaf 12 november, komt er elke zaterdag om 15:00 uur een video online op het kanaal ‘Lifestyletime’. Ja mijn blog en YouTube kanaal hebben nu niet dezelfde naam. Ik ga de naam van mijn blog nog veranderen naar lifestyletime zodra ik een .nl domeinnaam ga kopen. Deze naam is namelijk niet meer beschikbaar met de domeinnaam van WordPress. Ik ben dit kanaal langzaam aan het opbouwen. Hij bestaat al wel dus je kan al abonneren. Op dit kanaal zullen video’s online komen die gaan over beauty, lifestyle en fashion. Ook zullen er wel eens tags en challenges online komen.

Ik denk dat dit wel zo’n beetje alles was wat ik wilde vertellen. Misschien is het artikel een beetje lang, maar zo weten jullie wel alles. Mochten jullie leuke ideeën hebben voor video’s laat ze dan even hier beneden achter. Wie weet vind ik het een leuk idee en doe ik er wat mee. Xx

One thought on “Mededeling

  1. Pingback: Youtube Update

Leave a Reply

