Review|Essence Rock ‘n’ Doll Crazy XXXL Volume Mascara

Vandaag heb ik een review voor jullie van 1 van de nieuwe mascara’s van Essence. De Rock ‘n’ Doll crazy xxxl volume mascara. Ik ben niet mega fan van mascara’s met een dik borsteltje. De helft van de mascara zit dan vaak op je gezicht en ze zijn vaak klonterig.

20160826_152534.jpg
De verpakking van de mascara vind ik erg mooi. De verpakking is glanzend zwart met matte stippen. Wanneer ik het borsteltje er uithaal dan komt er heel veel mascara mee.Dat vind ik erg jammer. Want als je daar gelijk mee over je wimpers zou gaan dan krijg je allemaal klonten op je wimpers.

20160826_152913.jpg 20160826_153039.jpg

De mascara zorgt ervoor dat je wimpers best wel lang worden. En als je ervoor zorgt dat er niet al te veel mascara op het borsteltje zit dat vallen de klonten wel mee. Een klein minpuntje, ik vind dat de mascara niet echt volume geeft en dat zou hij wel moeten doen.

20160826_152438.jpg

De Rock ‘n’ Doll Crazy xxxl Volume Mascara is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,89

Leave a Reply

