Review|Essence Bloggers’ Beauty Secrets – The Glow Must Go On

Toen Serena van Beautylab bekend maakte dat ze samen met Essence een palette had gemaakt samen met 3 andere bloggers was ik ontzettend benieuwd naar dat palette. Maar dit was voor de limited edition. En toen ik in de winkel kwam (op het moment dat ze het schap nog aan het vullen waren) was het palette van Serena al weg. 😦 Maar toen kwam het goede nieuws dat de 4 paletten in het vaste schap komen. Dus toen de nieuwe producten in het schap lagen ben ik gelijk naar de Kruidvat gegaan. En ja hoor, hij was alweer weg. Maar uiteindelijk heb ik hem kunnen bemachtigen. Dus hierbij de review van het palette ‘The glow must go on’.

20160901_155826
20160901_155852.jpg
Het palette ziet er super mooi uit. Aan de binnenkant zit een spiegeltje. In het palette zitten 2 oogschaduws, een highlighter, een bronzer en een kwastje.

20160901_160032.jpg
Dit zijn de swatches van de 2 oogschaduws en de highlighter. De oogschaduws zijn allebei super goed gepigmenteerd. En de highlighter…. Wauw! Echt onwijs mooi!

20160901_160116.jpg
Dit zijn de swatches van de bronzer. De eerste 3 zijn de 3 kleuren op volgorde van donker naar licht. En daarnaast de swatch van de 3 kleuren samen. Ik denk dat ik dit wel 1 van de mooiste bronzers vind die ik op dit moment heb.

SAM_0644-0.JPG SAM_0649.JPG
2 Oogschaduws

SAM_0643-0.JPG SAM_0652.JPG
Bronzer                                                                 Highlighter

Op de foto zie je d bronzer bijna niet, maar in het echt zie je hem heel goed zitten. Het is een onwijs mooie bronzer. De highlighter vind ik ook echt super. Je kan nooit genoeg hebben van highlighter. :p En de 2 oogschaduws brengen heel fijn aan en zijn super gemakkelijk samen te blenden.

 

20160901_155919.jpg

Het ‘The glow must go on’ palette is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €4,99

 

Leave a Reply

