TrendTime | Patches

Vanaf vandaag komt er iets nieuws op mijn blog. TrendTime. 1 keer in de zoveel tijd plaats ik een TrendTime. Dan bespreek ik een nieuwe trend van dat moment. En laat ik een aantal voorbeelden zien van de trend.

5f0a03fcb08d3c6204c6a3ca667688d3-640x426
Vandaag in TrendTime zijn de patches aan de beurt. We kunnen er niet omheen. In elke winkel hangt wel iets met patches. Je kan natuurlijk kleding kopen waar de patches al op zitten of je kan ze er zelf op maken. Vandaag vertel ik hoe je zelf gemakkelijk patches kan maken op je kleding. En ik heb een aantal leuke patches voor jullie opgezocht.

studded-hearts-london-fashion-week-streetstyle-denim-jacket
Hoe maak je nou zo’n leuk jasje met patches?
1) Kies een leuk kledingstuk.
2) Kijk waar je de patches wilt hebben.
3) Zet de strijkijzer op de hoogste stand en laat het strijkijzer goed warm worden.
4) Dan is het tijd om de patches er op te strijken. Dit is niet heel moeilijk maar het duurt wel even. Je gaat gewoon de hele tijd met het strijkijzer over de patches. Dit kan best heel lang duren. De patches moeten namelijk wel echt goed vast zitten. Anders gaan ze er in de was er weer af.
5) Laat de patches afkoelen en je bent klaar.

Dan heb ik nu voor jullie een aantal leuke patches opgezocht.

111026161-L Attitude Holland  | Vogel €3,49
111026172-L Attitude Holland   | Unicorn €3,99
jeans-patch-lipstickMikado-sieraden.nl  |  Lipstick €1,75
jeans-patch-rolling-stones Mikado-sieraden.nl   | Rolling stones €1,95
Mouth_large  Hipstapatch.com   |  Lips €3,59
Pancakes_large Hipstapatch.com   |  Pancakes €5,38
Pepperoni_Love_large  Hipstapatch.com   |  Pizza €5,38
Rock_On_large  Hipstapatch.com   |  Rock On €3,59

Leave a Reply

