Mijn Favoriete Herfstlipsticks

Het is herfst. De tijd van de donkere kleuren en de dikke truien. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik draag altijd andere lipsticks in de herfst/winter dan in de lente/zomer.
En daar zitten natuurlijk ook een paar favorieten tussen. Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favoriete herfstlipsticks zijn.

SAM_0761.JPG
Ik heb in de herfst/winter 6 lipsticks  die ik vaak draag. De merken verschillen heel erg. Van Action tot aan MAC.

MAC – Velvet Teddy
SAM_0773.JPG SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sleek – Matt Me   436 Birthday Suit
SAM_0788.JPG SAM_0789.JPG

Max & More – Raspberry
SAM_0790.JPG SAM_0793.png

NYX – 08 San Paulo
SAM_0795.JPG SAM_0798.png

Essence – 24 Velvet Matt
SAM_0801.JPG SAM_0802.JPG

Essence – 08 It’s a statement 
SAMSUNG CAMERA PICTURES SAM_0810.JPG

 

 

 

Leave a Reply

