All About Autumn Tag

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. De ‘All about autumn tag’. Deze tag gaat volledig over de herfst. Dus welke tag kan je beter doen in de herfst dan deze? Al schrijf ik deze wanneer het de hele dag 25 graden is geweest (dat in  de herfst ja).Laten we snel beginnen.

tumblr_ncqivur7gR1txp8kjo1_500.jpg

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Dat is de Pumpkin Spice Latte van Starbucks

Laat je leukste muts/wanten zien.
Die heb ik allebei niet. Ik draag eigenlijk alleen een sjaal. Dat zijn gewoon verschillende.

Welke muziek luister je in de herfst?
Ik heb niet echt elk seizoen een andere muziekstijl. Ik luister gewoon muziek die op dat moment ook op de radio wordt gedraaid.

Welke parfum ga je het meest dragen deze herfst?
Dat is zonder twijfel ‘Killer Queen’ van Katy Perry. Dat is een hele lekkere kruidige parfum.

Wat is je lekkerste geurkaars in de herfst?
Dat is de geur kaneel. Het maakt mij eigenlijk niet veel uit van welk merk.

fall-makeup-trends

Wat is je favoriete makeup look voor in de herfst?
Een simpele ooglook met eyeliner en een donkere lipstick.

Go to herfst moisturizer?
Gebruik ik niet.

Wat is je favoriete herfst snack?
Ik weet niet waarom, maar in de herfst eet ik altijd van die speculaasjes. Die zijn echt super lekker voor bij de thee.

Hoe ga je verkleed met halloween?
Ik doe niet echt aan halloween. Ik vind het wel altijd heel leuk om tutorials te kijken van mensen die zich eng opmaken. Heel knap hoe ze dat kunnen.

 

Leave a Reply

