Favorieten Van De Maand | Oktober

Het is de laatste zondag van de maand oktober, dus dat betekend een favorieten van de maand artikel. Van een aantal favoriete producten staan nog geen reviews online, maar die komen er snel aan.  Ik heb weer van verschillende categorieën wat favorieten. Dus ik ga per categorie mijn favorieten benoemen.

Makeup

SAM_1023.JPGOp het moment dat ik dit artikel schrijf draag ik hem ook. Ik kocht laatst deze matt me lip cream van Sleek. En wauw! Deze lip cream is echt geweldig. Hij is dat geld zeker waar. Meer hierover binnenkort in een review.

SAM_1025.JPGDan nog een lipproduct. Ik werd helemaal gek toen ik deze liquid lipstick opdeed. Zo fel en zo matt!! Ik heb lipsticks van MAC van €20 die nadat je hebt gedronken er weer af zijn. Deze blijft gewoon zitten!! Hij droogt super matt op. En dat voor maar €2,50.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Gisteren kocht ik in de DM in Duitsland dit wenkbrauwpotlood van het merk P2.
Ik had gewoon weer een nieuwe nodig en ik dacht laat ik deze eens proberen. Ik wou dat ik hem van te voren even geswatched, want dan had ik er nog een paar meegenomen 🙂
Het pigment is namelijk echt onwijs goed. Hij tekent super zacht. Echt een aanrader om te kopen!

Lichaam

SAM_1030.JPG
Ik kocht laatst ook deze parfum. Ik heb al best veel parfum op mijn plank staan, maar er is natuurlijk altijd nog plek voor nog 1 ;p
De geur is super lekker. Bloemig maar ook een beetje kruidig.

SAM_1032.JPG
Ik gebruik niet super veel gezichtsmaskers, maar na dat ik deze heb gekocht wil ik dit toch echt vaker gaan doen. Dit is een kleimasker die van Kruidvat komt. Een kleimasker is een masker dat helemaal opdroogt. Het voelt super raar, maar hierna is je huid wel echt super zacht!

Haar

SAM_1031.JPG
Ook kocht ik in Duitsland deze shampoo. Als ik van te voren even had geroken, had ik er meer meegenomen. Hij is er namelijk maar tijdelijk en hij ruikt echt zooooo lekker. Framboos en vanille. Nooit geweten dat deze geuren zo lekker konden zijn. En hij is maar €0,55

SAM_1033.JPG
Mijn haar is vrij droog. Ik was het daardoor al niet meer elke dag, maar 1 keer in de 2-3 dagen. Want shampoo droogt je haar heel erg uit. Ik gebruikte ook al een tijdje een soort van haarmasker. Die hielp ook wel tegen het droge haar, maar deze olie maakt het helemaal af. Hij maakt je haar niet vet. Dus dat is heel fijn.

SAM_1035.JPG
Als laatste deze droogshampoo. Hij is heel fijn als je haar wat vettig is, maar ik gebruik hem ook elke ochtend om volume in mijn haar te krijgen. Hij geeft namelijk heel veel volume. Echt super fijn. En de geur is ook echt heerlijk! Kersen.

Leave a Reply

