Review | Max Factor Xperience Weightless Foundation

Ik liep laatst door de Action en toen zag ik bij de make-up deze foundation van Max Factor liggen. Ik heb daar wel vaker van die a-merken zien liggen. Maar dat lag altijd zo door elkaar heen dat je niet wist wat bij welke prijs hoorde. En mijn kleur lag er nooit tussen. Maar laatst liep ik er langs en was het helemaal opgeruimd en kon ik zo ook makkelijk mijn kleur vinden. Dus heb ik deze foundation van Max Factor meegenomen.

SAM_0661.JPG
Dit is de Xperience Weightless foundation van Max Factor in de kleur raw silk 45. Deze kleur leek in de verpakking ligt genoeg voor mijn huid.

SAM_0643-0.JPG SAM_0644-1.JPG SAM_0648-2.JPG
Zonder foundation                    Met foundation                          Met poeder, blush ect.

De foundation brengt gemakkelijk aan. De kleur is goed voor mijn huid. De dekking is niet super, maar als je er 2 laagjes van aanbrengt denkt hij goed.

SAM_0663.JPG

De Max Factor Experience foundation is bij verschillende drogisterijen te koop voor €14,98
En is te koop bij Action voor maar €2,99

Leave a Reply

