Review | Ps… Super Matte Liquid Lipstick 03

Ik was laatst in de Primark en ik liep langs de makeup afdeling. Misschien is het een paar van jullie al wel eens opgevallen, ik ben gek op matte lipsticks. Sinds de laatste tijd ook van liquid lipsticks die matt zijn. Toen zag ik de liquid lipsticks van Primark liggen, en ja ze waren matt! Ik had dit keer zin om een fel kleurtje mee te nemen. Dus ik nam de felrode kleur mee.

SAM_0871.JPG

De verpakking is mooi, maar simpel. Je ziet de kleur al zitten. Wat Primark zegt over deze liquid lipstick en wat dan ook op de verpakking staan: High pigment colour & matte finish. Oftewel Het pigment zou supergoed moeten zijn en hij zou matt moeten zijn. Ik ben benieuwd. Veel goedkoper matte lipsticks glimmen toch terwijl ze matt horen te zijn.

SAM_0875.JPG

SAM_0876.JPG SAMSUNG CAMERA PICTURESSwatches

OMG! De kleur is super fel. De kleur droogt vrij snel op. Dus als hij ergens niet helemaal goed dekt moet je snel zijn om een 2e laag erop te doen. Maar hij wordt wel ontzettend matt. Hij blijft ook super lang zitten. Hij wilde er bijna niet vanaf toen ik mijn makeup eraf haalde. Echt een aanrader om te kopen.

SAM_0873.JPG
De ps… super matte liquid lipstick is te koop bij Primark voor maar €2,50

 

Leave a Reply

