Review | Sleek Matt Me Lipcream 436 Birthday Suit

Ik had al veel goede verhalen gehoord over het merk Sleek. Ook was ik al een paar keer langs de DA gelopen zonder te kijken bij Sleek omdat ik dacht dat sleek heel duur was. Maar uiteindelijk wilde ik toch even kijken en was het natuurlijk gelijk raak. Ik nam een lipcream mee.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Ik ben gek op nude kleuren die matt zijn. Dus ik kon deze niet laten liggen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
Swatches

Ik ben echt fan!! De lipcream droogt niet meteen op. Daardoor kan je nog prima een 2e laagje aanbrengen als hij niet goed dekt. Hij blijft in principe heel lang zitten, maar als je gaat drinken of eten dan gaat die in het midden van je lippen een beetje weg.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De matte me lipcream van Sleek is te koop bij o.a. de DA voor €7

One thought on “Review | Sleek Matt Me Lipcream 436 Birthday Suit

Leave a Reply

