Plannen & ToDo lijstjes

ToDo lijstjes maken. Ik doe dit elke dag. Het werkt gewoon heel fijn. Je weet wat je moet doen en hoeveel tijd je er nog voor hebt. Ik kan eigenlijk niet meer zonder. Je kan dit zowel digitaal als op papier doen. Vandaag laat ik jullie zien wat ik hiervoor gebruik.

SAM_0999.JPG
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Meestal gebruik ik notitieboekjes om ToDo lijstjes te maken. Ik gebruik er nu een van de Wibra. Hij was maar €1 en hij ziet er super leuk uit. Het is ook een erg handig formaat.
Ik zet altijd helemaal boven aan ‘ToDo (en dat de datum van die dag)’.

SAM_1005.JPG
SAM_1006.JPG
Dan schrijf ik op wat ik die dag wil gaan doen. Zodra ik iets daarvan heb gedaan markeer ik dat met een markeerstift. Zo doe ik dat elke dag.

SAM_1008.JPG
SAM_1009.png
Dan heb je hier ook een heel fijn digitaal programma voor genaamd wunderlist. Je moet eerst even een account aanmaken, maar daarna kun je er volop gebruik van maken. Je kan een lijst maken. Ik heb 3 lijsten: youtube, blog en todo. In zo’n lijst kan je dan weer aparte taken neer zetten. En als je die gedaan hebt kun je er op klikken en dan wordt deze taak bij de voltooide taken neergezet.

SAM_1013.JPG
Voor gewone afspraken maak ik gebruik van de agenda op mijn telefoon. Dus afspraken zoals huiswerk en de tandarts. Ik stel altijd in dat ik 15 minuten van te voren een melding krijg dat ik dan een afspraak heb. echt super handig.

En dit is hoe ik plan en ToDo lijstjes maak. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben Xx

Leave a Reply

