Youtube Update

Vandaag heb ik een extra artikel voor jullie. Zoals ik al een tijdje geleden in een artikel heb gezegd, ga ik beginnen met YouTube. Heb je dit artikel nog niet gelezen? Dat kan hier.
Vandaag zal ik er nog wat dingetjes over vertellen.

Naamloos.png
Zoals ik al eerder heb verteld, mijn YouTubekanaal heet LifestyleTime. Ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met het opbouwen van mijn kanaal. Ik heb al meerdere keren de banner veranderd. Maar de banner die je op de foto hierboven ziet is de banner die ik ga gebruiken. Ook ben ik druk bezig geweest met filmen. Ik heb al een aantal video’s klaar staan. Ik zal elke zaterdag om 12.00 uur een nieuwe video uploaden. Verder ben ik door YouTube ook druk bezig geweest met mijn blog. Ik heb namelijk besloten om in plaats van 3 artikels per week nu 2 artikels per week te uploaden. Maar ja, ik ben iemand die heel erg van plannen en vooruit werken houd. Dus ik had al een hele planning tot aan januari voor 3 dagen per week en ik had ook al voor een maand lang artikels geschreven. Dit heb ik dus helemaal aangepast. Artikels opnieuw ingepland, artikels  verwijderd, artikels aangepast. Ik moest heel wat veranderen hiervoor.

22724-Canon-Dslr.jpg

Afgelopen zaterdag is de allereerste video online gekomen. Dit was een soort van vlog. Ik praatte er niet in, maar ik nam jullie mee naar het feest op de Grote Markt in Groningen. Daar trad onder andere Douwe Bob op. Ik zal niet vaak een vlog uploaden, tenzij jullie dat graag willen. Dan zal ik toch eens na gaan denken over iets van een weekvlog. Dus laat dit maar weten bij de reacties 🙂 Voor de rest zullen de video’s voornamelijk gaan over beauty, lifestyle en fashion. Mochten jullie leuke ideeën hebben voor video’s, laat dat dan zeker hier beneden bij de reacties weten.

tumblr_la78dybcq21qd9qa2o1_500

Dit was de YouTube update weer voor vandaag. Als je het leuk vind mag je natuurlijk abonneren op mijn kanaal. Ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben va mijn video’s en er wat tips en inspiratie uit kunnen halen. Xx

Leave a Reply

