Mijn Ringen Stash

Vandaag heb ik weer eens een stash artikel voor jullie. Dit keer laat ik al mijn ringen zien. Ik draag niet altijd ringen, maar af en toe vind ik het wel leuk om ringen te dragen. Ik heb in de loop van de tijd heel wat ringen opgespaard. Dus hierbij mijn ringen stash.

SAM_0650.JPG
Dit zijn mijn ringen. Ik heb er nog een paar, maar die kon ik niet zo snel vinden. Het zijn er in totaal 15. Ze komen van allerlei winkels. De een van lucardi de ander weer van MiniInTheBox.

SAM_0653.JPG
We beginnen met deze ring van MiniInTheBox. Deze heb ik nu bijna 2 jaar. In die tijd kocht ik vaak daar sieraden. Nu ben ik meer van AliExpress. Maar ik vond deze ring best grappig. Het is een muisje die omhoog probeert te kruipen. Hij was ongeveer tussen de 1 en 2 euro.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze ring heb ik ook al een tijdje. Eigenlijk is het niet 1 ring, maar het zijn 2 ringen die bij elkaar horen. Ze komen van Lucardi. Lucardi prijst deze ringen heel vaak af. In plaats van 30 euro zijn ze 10 euro.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Deze ring is ook van Lucardi. Volgens mij wad deze ook afgeprijsd doen ik hem kocht. Maar normaal was deze ring €50. Het is een goldplated ring.

SAM_0658.JPG
Ik weet niet meer waar ik deze heb gekocht. Het was ergens in Duitsland. Hij was niet heel duur. Volgens mij rond de 5 euro.

SAM_0659.JPG
Deze ring heb ik nog niet zo lang. Deze kocht ik bij de SIX voor €4,95. Mocht je deze ook willen maar geen SIX in de buurt hebben, ik zag laatst bij Kruidvat dat ze deze ook verkopen.

SAM_0660.JPG
Dan heb ik ook deze laatst gekocht bij de Primark. Hij was afgeprijsd naar €1.
Deze ring hoort bij de rosegold lijn.

SAM_0661.JPG
Ook kocht ik laatst bij Primark deze ringenset. Je kan ze ook prima los dragen, maar dus ook als een set. Ik zal hieronder even alle ringen los laten zien. Deze set was volgens mij rond de €2.

SAM_0662.JPGSAM_0663.JPGSAM_0664.JPG
SAM_0666.JPGSAM_0667.JPGSAM_0668.JPGSAM_0669.JPGSAM_0670.JPG

Leave a Reply

