Review | Essence Lash Princess Mascara

De Lash Princess mascara van Essence ligt al een tijdje in de winkel. Maar na al die tijd heb ik hem laatst meegenomen. En natuurlijk maak ik daar een review van voor jullie.

SAM_0657.JPG
Essence heeft 2 varianten van deze lash princess mascara. Naast deze hebben ze ook nog een mascara met de zwart/mintgroene verpakking. Dat is de false lash princess mascara. Die vind ik minder fijn. Hij is super klonterig. Ik ben benieuwd of deze net zo is.

SAM_0644-0.JPG SAM_0648-0.JPG
Deze mascara is veel beter als de andere variant. Hij is niet klonterig. Hij verspreid de wimpers heel mooi. Ik denk dat ik een nieuwe favoriete mascara heb.

SAM_0660.JPG

De Lash Princess mascara van Essence is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor €3,39

Leave a Reply

