Review | Kiko Smart Lippencil 711

Een tijdje geleden liep ik door Groningen en zag ik dat er binnenkort een Kiko kwam in de stad. Toen ik vorige week weer in Groningen was, was de Kiko eindelijk open! En ja, natuurlijk ben ik daar even gaan kijken. Ik kwam onder andere met deze lipliner naar buiten.

20161106_164730.jpg
Het lippotlood valt qua kleur in de categorie nude. Zelf vind ik hem daar iets te veel naar de paarse kant. Dit valt op de foto’s erg mee, maar in het echt is hij net wat paarser.

SAM_1081.JPG
SAM_1089.JPG
Het lippotlood brengt super fijn aan, helemaal niet stroef. Het pigment kan wel wat beter. Zoals ik al zei, het lippotlood lijkt op de foto’s wat minder paars. Maar ik vind de kleur wel echt super mooi. Hij blijft ongeveer 4-5 uur zitten.

20161106_164821.jpg
De lipliner is te koop bij Kiko  voor €2,50

Leave a Reply

